• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

5.7 V8 in een corsa..

R.Frankhuisen

Post weleens wat
ik zat even op op youtube te kijken kom ik dit in eens tegen een nederlands corsa met een 5.7 V8 er in!!

wat een geluid.. king:

Youtube is down, maar volgens mij ken ik dat filmpje wel

Zo'n zwarte Corsa A die vol rotzooi ligt?

Is in ieder geval hartstikke nep, gewoon geluid toegevoegd en filmpje iets versneld.

youtube is down bij mij nu ineens.. :swear

je kan ook het filmpje zoeken als je 5.7 V8 corsa intypt dan kom je der vanzelf ik zag dat er nog meer filmpjes van zijn!

hahahahahha, is nep man:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

kom op hey........................

al hele tijd terug eens gezien, zie je zo dat et nep is:P

heb filmpje gekeken zonder geluid omdat de vrouw hier langs me tv zit te kijken!

Maar dan zie je meteen dat je het geluid niet erbij aan hoeft te zetten want dit is natuurlijk in elkaar geprutst.

Je laat natuurlijk eerst zien wat er onder de kap zit, omdat ja daar dan trots op bent,toch

is 100% nep, zoiezo hoe die de bocht om gaat, gaat nooit zo scherp met 300kg in de motorruimte...

ennu, zoek ff op corsa v8, kom je n paar btjes tegen, die m wel 100% ervoor hebben hangen

ik vond het dus ook al raar dat ze de motorruimte niet laten zien.. maar idd nu ik het fimpje een paar keer gezien heb zie je dat het niet klopt hahaha sneaky mensen proberen stoer te doen met iets wat er niet is! :D

Mhoehahahah idd geluid is ook wisselend bij de filmpjes maar blijft leuk dat het mensen bezig houdt....

het kan dus wél he

1251519598625_f.jpg

origineel gepost door wagnas

Vind die V8 en niet zo fraai klinken. Deze Kadett MV6 Turbo is pas bruut.:thumbup

:thumbup

klinkt meer als een compressor... :hmmz

Terug
Naar boven