• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

60-60 verlagen

ja hetzelfde heb ik bij kw. is net wat je gewend bent denk ik. eens kijken wat ik weer ga aanschaffen, zelf de hoogte bepalen is toch altijd leuker.

mvg tim

KW var 2 is hardheid verstelbaar.. Je kan em in echt comfort standje zetten, of keihard. Net wat je wil.. :P

Bij een schroefset blijf je altijd houden; kan ie niet lager? Alles napersen, schroeven en hulpveren er tussenuit.. Lekker stuiteren over de weg is echt heerlijk :wub

KW var 2 is hardheid verstelbaar.. Je kan em in echt comfort standje zetten, of keihard. Net wat je wil.. :P

Bij een schroefset blijf je altijd houden; kan ie niet lager? Alles napersen, schroeven en hulpveren er tussenuit.. Lekker stuiteren over de weg is echt heerlijk :wub

@groenetijger wrote:KW var 2 is hardheid verstelbaar.. Je kan em in echt comfort standje zetten, of keihard. Net wat je wil.. :P

Weitecset zelf kon nog veel lager dan wat op de fotos stond. Alleen konden de wielkasten het niet aan, en hoelager hoe 'schuiner' de banden staan en met de standaard maten die ik had kwammen de banden op een gegeven moment tegen de veerpoten aan. Dit valt op te lossen met spoor verbreders, maar dit is het laatste wat ik zelf zal gebruiken op mijn auto's ;)

Op de veerpoten van Weitec stond ik halverwege het schroefdraad.

@danny: Maar KW variant 2 in hardheid verstelbaar? Je bedoeld alleen de voorkant? ;) Achterkant is niet mogelijk omdat de veren los van de poten staan. (Altans: Dit was onmogelijk bij Weitec en was mij verteld dat het 'technisch' onhaalbaar is als de veer los van de poot staat)

@groenetijger wrote:KW var 2 is hardheid verstelbaar.. Je kan em in echt comfort standje zetten, of keihard. Net wat je wil.. :P

Weitecset zelf kon nog veel lager dan wat op de fotos stond. Alleen konden de wielkasten het niet aan, en hoelager hoe 'schuiner' de banden staan en met de standaard maten die ik had kwammen de banden op een gegeven moment tegen de veerpoten aan. Dit valt op te lossen met spoor verbreders, maar dit is het laatste wat ik zelf zal gebruiken op mijn auto's ;)

Op de veerpoten van Weitec stond ik halverwege het schroefdraad.

@danny: Maar KW variant 2 in hardheid verstelbaar? Je bedoeld alleen de voorkant? ;) Achterkant is niet mogelijk omdat de veren los van de poten staan. (Altans: Dit was onmogelijk bij Weitec en was mij verteld dat het 'technisch' onhaalbaar is als de veer los van de poot staat)

Terug
Naar boven