• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

.

IMG106.jpg

Kmstand van de TDS Net gemaakt:thumbup

Auto's gister gepoets 4uur over gedaan.

Aangezien dat het weer voorlopig goed blijft, loont het zich wel:jerry

IMG112.jpg

Er was een brandstof slangtje weg gesprongen toen liep me tank leeg.:O

Het probleem is weer opgelost.:jerry

ja inderdaad, maar leuk vind ik het niet het is me al paar keer overkomen:cry

Word tijd dat er een TDS in komt:jerry:D

IMG120.jpg

Vandaag geprobeert om de uitlaat eronder uit tehalen, maar helaas ik had niet genoeg ruimten.

Deze week nog eens proberen bij een kennis wat een put heeft waar je onder de auto kan staan.

De TDS heeft vandaag de 370.000 getallen op de teller gezet:jerry

Precies over een jaar de 400.000km:jerry

dan heb je toen meer geluk gehad als wij, ik wou dat ik die van mij zo terug gekregen had,

maar het blijft vreselijk, vooral wat ze binnen een paar uur met je auto kunnen aanstellen:argue

origineel gepost door Andreas.Berger

dan heb je toen meer geluk gehad als wij, ik wou dat ik die van mij zo terug gekregen had,

maar het blijft vreselijk, vooral wat ze binnen een paar uur met je auto kunnen aanstellen:argue

Ja indedaad al een geluk dat de shade mee viel, ze hebben maar toen 38km met de auto gereden. ( had toevallig op die avond de dagteller op 0km gezet).

Alle kosten toen zelf gemaakt was nog geen net 100euro. auto heeft toen wel 2maanden stil gestaan.

origineel gepost door xladage

Nice......

Ja was zeker nicee:D

eerst 369999 en dan 370000km, jammer dat ik geen foto had gemaakt, toevallig was ik er ook nog bij toen de 3,7 in beeld kwam:P

Mishien dalijk nog effe kijke om een foto temaken.

Zal nu wel ongeveer 370.050 km zijn.:jerry

origineel gepost door astraTD

origineel gepost door Andreas.Berger

Ja indedaad al een geluk dat de shade mee viel, ze hebben maar toen 38km met de auto gereden. ( had toevallig op die avond de dagteller op 0km gezet).

Alle kosten toen zelf gemaakt was nog geen net 100euro. auto heeft toen wel 2maanden stil gestaan.

dat geloof ik, dan ben je er nog goed vanaf gekomen, mijn station zag er toch slechter uit, daarmee hadden ze 120 km mee gereden en een ramkraak gepleegt, daarna de velgen eronder uit gehaald en hem zo op de grond gepleurd en van binnen in brand gestoken, dan ben je niet pepaalt blij als je zuinig bent op je spullen, vooral als het een auto is wat je van je vader hebt gekregen en de lievelings auto was van mijn verstorven moeder, en zowat gebeurt je dan ook nog als je even bij een vriendin op bezoek gaat wat 150 km verder op woont in nijmegen, dat geeft pas echt een klote gevoel als je dan zonder auto terug naar huis komt

Ja ik ken u verhaal nog, is inderdaad niet normaal dat iemand zo iets kan doen, en vooral de auto wat zijn hele leven in een familie is gebleven.

Jammer dat ze nooit de dader hebben op gepakt wat toen jouw astra had gestolen, ik zou zo iemand echt het liefst alle hoeken van de wereld laten zien:fy1

origineel gepost door astraTD

Ja ik ken u verhaal nog, is inderdaad niet normaal dat iemand zo iets kan doen, en vooral de auto wat zijn hele leven in een familie is gebleven.

Jammer dat ze nooit de dader hebben op gepakt wat toen jouw astra had gestolen, ik zou zo iemand echt het liefst alle hoeken van de wereld laten zien:fy1

dat klopt, maar je weet niet met welke lui dat je het temaken hebt, dat is het hem, voor ons gevoel is er meer gebeurd als alleen maar een ramkraak, want hij is in nijmegen gestolen en ook terug gevonden, dus hij is 1 kilometer verder op gevonden van waar hij is gestolen, hoe verklaar je dan die andere 119 km ? dus wij denken dat er iets veel ergers mee gebeurt is wat ons niet wordt verteld uit eigen bescherming. maargoed zo is het leven

Nouw effe op een rij, van links naar rechts op die foto's.

1, 1.616v,97,kmstand 167.000, groen.

2 1.7tds,93,kmstand 362.000, rood.

3 1.7tds,95 kmstand 370.000, zwart(donderblauw).

4 1.7DTL,96 kmstand 367.000,beige.

Jammer genoeg is mijn fototoestel, nog niet van deze tijd met zijn 2.1mp.

Binnekort komen er toch weer nieuwe foto's want er ontbreekt nog paar astra's, ik had vandaag eigelijk op 7astra's gehoopt:jerry

Terug
Naar boven