• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014

@LeonStr wrote:Iemand toevallig nog een leuke foto gemaakt van mijn Corsa sedan op Porsche Cayenne wielen? :mrgreen:

Is dat die corsa met die XL wielen waarvan ik me afvroeg hoe die daar in godsnaam gekomen is? :D Sleept dat niet aan?

Hier een paar foto's van het Corsa A forum groepje :)

2014_04_13_10_05_13.jpg

2014_04_13_10_55_37.jpg

2014_04_13_14_55_55.jpg

Super mooie wagens gezien!

Geweldig geholpen door EVMautomotive uit Almere! Zij hebben voor mij een hele lelijke deuk uit mn GTS gehaald en een diepe kras er uit gepoetst, (voor erg weinig euri's) klasse!

8E23AC25-5166-440F-8511-6405C9068AAC_zpstzxihmwt.jpg

22453945-7BB0-4778-912D-23588A84E5AC_zpsoyckd2nw.jpg

Verder veel wijzer geworden over de ophanging van de Vec door de mannen van KCperformance.

@turbosix wrote:Super mooie wagens gezien!

Geweldig geholpen door EVMautomotive uit Almere! Zij hebben voor mij een hele lelijke deuk uit mn GTS gehaald en een diepe kras er uit gepoetst, (voor erg weinig euri's) klasse!

8E23AC25-5166-440F-8511-6405C9068AAC_zpstzxihmwt.jpg

22453945-7BB0-4778-912D-23588A84E5AC_zpsoyckd2nw.jpg

Verder veel wijzer geworden over de ophanging van de Vec door de mannen van KCperformance.

Hey jij bent ook in Dronten geweest dus. Lang geleden dat ik jou Astra gespot heb ik Sneek (nu heb je dus een Vectra :afro ). Heb je mijn Corsa OPC ook zien staan op de meeting? :D :jerry

Wat me opviel is dat er bij m&m niet zoveel was,vergeleken met vorig jaar..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

@g-astraa wrote:@nova.... wrote:Mooie foto`s

Die insigna opc die binnenkant van de velg :wors

dat was de binnenkant van de velg van een blauwe corsa d opc. :thumb

Klopt.. niet goed gekeken ikke! :sleeping

Aha, dus mede door jouw vectra kon ik niet terecht met mijn kadett. ;)

Heb mijn eerste deukje en wilde hem daar eruit laten halen.....ze belden me toen ik al op de terugweg was :(

Sorry 2000 :-(

Ik was hun eerste klant, ik was afgelopen jaar te laat namelijk,haha.

@Herflick, ik heb de jouwe niet gezien in dronten, was dit jaar erg vroeg op en af. Had om 12:00u mn laatste (en 3rde) rondje over het terrein al gedaan en ben 12:20 al weer vertrokken.

Ben tegenwoordig bijna elke dag in Sneek maar dan op t fietsje :-)

@Senatorman wrote:Dus EVMautomotive uit Almere heeft die dag 1 klant gehad? :hmmz

Nee hoor, ze hebben verschillende klanten gehad gelukkig ;) Heb van meerdere mensen positieve geluiden gehoord nadat de deukjes verwijderd waren, het zijn echte vakmensen.

Die blauwe Calibra met opzetstukken ziet er mooi uit net als die donkere met BBS LM reps :)

Zit de eigenaar van de Black Widow Astra G hier ook op het forum? Zou hem graag een vraag willen stellen over zijn of haar auto.

Er was op deze meeting een oudere man die foto's maakte van de Opel modellen.Hij had een grote ordner mee en liet foto's zien die hij gemaakt had.

Dit ging hij gebruiken voor een boek wat hij wilde gaan publiceren.

Ook mijn Kadett moest op de foto,want hij wilde van elke uitvoering een plaatje hebben.

Weet iemand hoe deze man heette en hoe dat boek heet?

Terug
Naar boven