• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014

@herrflick wrote:Wanneer zouden de foto's van de site van http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; geupload zijn. Ben ik ook wel benieuwd naar. :-)

Gaan we zo snel mogelijk proberen (kunnen helaas wel wat dagen overheen gaan voordat de website jongens tijd hebben)! Zouden jullie je foto's ook willen opsturen naar info@opeltreffen.nl als we ze ook op de website mogen plaatsen? Waarschijnlijk even via wetransfer.com of iets dergelijks.

De foto's van vandaag van @Manta-aero en mij

Het was de eerste keer dat we op deze meeting waren en het had een goede en gezellige sfeer.

Het deed ons een beetje denken aan de jaarlijkse opel familie dag van de hocn in ijsselstein.

IMG_8887_zps86a659c9.jpg

IMG_8891_zps7a0dfdfc.jpg

IMG_8877_zps7c837cc9.jpg

IMG_8858_zps928680f0.jpg

IMG_8856_zps98c13468.jpg

IMG_8855_zps75df8d8c.jpg

IMG_8834_zps8d21514a.jpg

IMG_8847_zpsc8414ce9.jpg

IMG_8846_zps1f6256df.jpg

IMG_8841_zpsd81952d8.jpg

IMG_8832_zps49ba2f8b.jpg

IMG_8823_zps12c3f43b.jpg

IMG_8802_zpsbc5a7bd5.jpg

IMG_8813_zpsc45b2498.jpg

IMG_8794_zps74718a9d.jpg

IMG_8797_zps01293892.jpg

IMG_8801_zpsd07f2eff.jpg

IMG_8817_zpsbc62b8f5.jpg

Meer fotos zijn te vinden op onze site http://www.mantagsi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg Patrick

Vandaag ook voor de eerste keer op dit treffen geweest, het was een mooie dag met veel zon! Veel mooie en ook originele auto's gezien. Hier alvast een voorproefje, de rest van de foto's staat op onze website.

IMG_8882.JPG

IMG_8871.JPG

De rest van de foto's: http://www.mantagsi.nl

Ik was er ook, en het blijft de mooiste meeting van jaar. 2 Astra GSi's op hele meeting. Dat is raar he, als je over nadenkt die kaalslag. Ik vond het super weer. Calies vorig jaar 2 ofzo, nu wat meer.

Pluim voor de kalender. Top gedaan.

Leuk om de enthousiaste reacties te lezen. Wij vonden het zelf ook weer een hele mooie meeting. Hartelijk dank voor jullie komst en enthousiasme!

Er komen ook een heleboel mooie foto's voorbij. Zouden wij die ook op de opeltreffen.nl website mogen plaatsen? Zou je dan de foto's (met watermerk als je wil) willen sturen naar info@opeltreffen.nl ?

Grappig,

onze ex-senator staat er ook bij

" onclick="window.open(this.href);return false;

de GZ-66-VG

Alleen nu andere velgen in plaats van de originele wieltjes nu.

Ze staan hem overigens niet slecht.

Ziet er verder ook nog zeer netjes uit, de latere eigenaar(s) is (zijn) er in ieder geval ook zuinig op geweest net als wij.

Ik heb toch echt wat gemist blijkbaar. Maar in mijn toestand na zaterdagnacht was het niet heel verantwoord om te komen hahaha

@LeonStr wrote:Iemand toevallig nog een leuke foto gemaakt van mijn Corsa sedan op Porsche Cayenne wielen? :mrgreen:

Jazeker.. maar moet ze nog uploaden king:

Terug
Naar boven