• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

80 a 90km/u + hert?ree? = rip astra

Vroegah, toen ik dienstplichtig in het leger zat, was een dienstmaatje hetzelfde overkomen. Vrij nieuwe auto totall loss. Maar die heeft iemand aansprakelijk gesteld(weet echt niet meer wie, provincie, bosbeheerder, .......?) en die heeft alles vergoed gekregen, hij mocht zelfs de opbrengst van het vlees hebben. Ik zou daar wel even naar informeren.

Succes met de afhandeling

@wessaa wrote:@b07 wrote:hoe komen ze op 4000 euro schade,wat is er allemaal kapot dan?

op de foto lijkt alleen de radiator en bumper kapot ,lijkt me eerder +/- 400 euro.

400 euro? :jerry een schade bedrijf matst je echt niet hoor, en CARe al helemaal niet.

ik heb met mijn coupe voor 3 maand geleden de voorbumper er af gereden, schade, +- 2000 euro!

bumper, spuitwerk, de/montage, schroefje boutje nippeltje, administratiewerk, taxatie bla bla bla..

jij werkt toch ook niet voor niks king:

voor een bumper en,radiator moet je ook niet naar een schade herstel bedrijf gaan ,het vervangen van een bumper en, radiator kan elke boere fluit, hoogheid het spuiten laten doen tenzij , je het niet erg vind om duizenden euro's te betalen.

ik heb zelf is een bumper en radiator vervangen van een audi A4 kosten:bumper 275euro, laten spuiten 100 euro ,radiator 40 euro.

@wessaa wrote:@b07 wrote:hoe komen ze op 4000 euro schade,wat is er allemaal kapot dan?

op de foto lijkt alleen de radiator en bumper kapot ,lijkt me eerder +/- 400 euro.

400 euro? :jerry een schade bedrijf matst je echt niet hoor, en CARe al helemaal niet.

ik heb met mijn coupe voor 3 maand geleden de voorbumper er af gereden, schade, +- 2000 euro!

bumper, spuitwerk, de/montage, schroefje boutje nippeltje, administratiewerk, taxatie bla bla bla..

jij werkt toch ook niet voor niks king:

voor een bumper en,radiator moet je ook niet naar een schade herstel bedrijf gaan ,het vervangen van een bumper en, radiator kan elke boere fluit, hoogheid het spuiten laten doen tenzij , je het niet erg vind om duizenden euro's te betalen.

ik heb zelf is een bumper en radiator vervangen van een audi A4 kosten:bumper 275euro, laten spuiten 100 euro ,radiator 40 euro.

Klote man, zo'n schade.

In ieder geval fijn dat je zelf niks hebt (voor hetzelfde geld komt zo'n hert/ree door de voorruit gevlogen).

Ik vraag me af of je je auto nog recht krijgt als je kreukelzone is beschadigd. In dat geval zou ik de auto echt niet opknappen.

Klote man, zo'n schade.

In ieder geval fijn dat je zelf niks hebt (voor hetzelfde geld komt zo'n hert/ree door de voorruit gevlogen).

Ik vraag me af of je je auto nog recht krijgt als je kreukelzone is beschadigd. In dat geval zou ik de auto echt niet opknappen.

En daarom heb ik op de veluwe rijden in de avond als een avontuur in de boeken staan. Elke keer weer zoeken naar die kamikazé japanners langs de weg. Heb daarom maar van die Hella bermstralers erop gezet. Zodat ik ze in elk geval zie aankomen, dat ik er niet van schrik en uitwijk naar een boom toe :)

En daarom heb ik op de veluwe rijden in de avond als een avontuur in de boeken staan. Elke keer weer zoeken naar die kamikazé japanners langs de weg. Heb daarom maar van die Hella bermstralers erop gezet. Zodat ik ze in elk geval zie aankomen, dat ik er niet van schrik en uitwijk naar een boom toe :)

Dat is verdorie @#**+$@@ zonde man!

Was een mooie bak.

Kan de beste overkomen, je bent er gelukkig nog goed van afgekomen.

Gecondoleerd met de astra en succes met een vervanger zoeken man!

Allemachtig wat een verhaal man.

Wat zuur door "overdtekend wild"

Maar je moet blij zijn dat jij zelf niets mankeerd !!!!

Menig ander had een uitwijkreactie gehad met alle gevolgen van dien.

Ik vind dat je je heel goed hebt gehouden op de weg, Klasse !!!!

Sterkte met dit verlies...........

groet, Rik ;)

Dat is verdorie @#**+$@@ zonde man!

Was een mooie bak.

Kan de beste overkomen, je bent er gelukkig nog goed van afgekomen.

Gecondoleerd met de astra en succes met een vervanger zoeken man!

Allemachtig wat een verhaal man.

Wat zuur door "overdtekend wild"

Maar je moet blij zijn dat jij zelf niets mankeerd !!!!

Menig ander had een uitwijkreactie gehad met alle gevolgen van dien.

Ik vind dat je je heel goed hebt gehouden op de weg, Klasse !!!!

Sterkte met dit verlies...........

groet, Rik ;)

Ik heb er wel een eentje bijna op de wagen gehad. Reed s'morgens 5 uur richting Berlijn net over de grens bij Enschede en opeens een ree op de snelweg, die overstak en zich toen bedacht. Ik reed 140 ofzo dus ging van het gas af, maar toen hij zich omdraaide om weer terug te springen kwam hij wel heel dichtbij, als ik niet geremd had had ik hem zeker geraakt. Hele ontmoeting duurde wellicht maar 2 seconden maar genoeg om het hart in de keel te hebben, het stomme is dat je eerste reactie niet is remmen, maar je eerst denkt, hey en ree en dan pas remmen, je verwacht het gewoon niet. Het is anders als een auto die plotseling van baan verwisselt ofzo, dat verwacht je maar dit niet. Dan besef je dat die stomme bordjes er niet voor niks staan.

Succes met de hele schade afhandeling en verwerking van alles. Hopelijk mag je wat langer genieten van je volgende autootje.

ik weet niet hoe je verzekerd bent maar met een WA + verzekering kun je dit al gedekt krijgen..

tuurlijk zuur dat het gebeurd maar zo kun je misschien nog iets redden

Ik heb er wel een eentje bijna op de wagen gehad. Reed s'morgens 5 uur richting Berlijn net over de grens bij Enschede en opeens een ree op de snelweg, die overstak en zich toen bedacht. Ik reed 140 ofzo dus ging van het gas af, maar toen hij zich omdraaide om weer terug te springen kwam hij wel heel dichtbij, als ik niet geremd had had ik hem zeker geraakt. Hele ontmoeting duurde wellicht maar 2 seconden maar genoeg om het hart in de keel te hebben, het stomme is dat je eerste reactie niet is remmen, maar je eerst denkt, hey en ree en dan pas remmen, je verwacht het gewoon niet. Het is anders als een auto die plotseling van baan verwisselt ofzo, dat verwacht je maar dit niet. Dan besef je dat die stomme bordjes er niet voor niks staan.

Succes met de hele schade afhandeling en verwerking van alles. Hopelijk mag je wat langer genieten van je volgende autootje.

Bah de nachtmerrie voor elke chauffeur. :swear Veel succes met de afhandaling & hopelijk heb je snel een nieuwe wagen (lees Opel) ;)

ik weet niet hoe je verzekerd bent maar met een WA + verzekering kun je dit al gedekt krijgen..

tuurlijk zuur dat het gebeurd maar zo kun je misschien nog iets redden

Damn dat is een aardige klapper geweest. Geluk dat je zelf niks hebt.

Ik woon in Duitsland en moet voor m'n werk door een mooi stukje bos. Hier zie ik regelmatig reeën oversteken en ja hoor, ik had m'n signum net 3 maanden en pofffffff... Met 100km/h vol een ree gepakt. Doffe klap, had gelukkig beide handen aan het stuur, dus merkte er niet al teveel van. Zoontje achterin helemaal in paniek. Gestopt, ree niet kunnen vinden (februari, 's ochtend vroeg lekker donker). Niet naar de schade gekeken, maar doorgereden en m'n zoontje naar de creche gebracht. Bij de creche gekeken en ja hoor, hele voorzijde kats kaputt.Naar de Polizei gereden, aangifte gedaan en zo de auto bij de dealert gezet. Schade €3500,-.

Bah de nachtmerrie voor elke chauffeur. :swear Veel succes met de afhandaling & hopelijk heb je snel een nieuwe wagen (lees Opel) ;)

Terug
Naar boven