Een aantal weken geleden ben ik begonnen met inbouw van een c20xe blok met 5 bak van een Manta 18s in mijn A Manta. Ik ben redelijk op weg, het blok met bak hangt erin en ben nu met de uitlaat bezig. Koelsysteem is aangesloten met sensor voor de fan en de bedrading is ook bijna af. De onsteking heb ik naar voren gebracht door het c20xe binnenwerk in een 18s stroomverdeler in te bouwen en dit in een eigen gebouwde steun te hangen. Hierdoor kan ik mijn kachel behouden wat wel lekker is in de winter.
Ik zal komende dagen wat :kewlpics posten, moet ze nog van mijn telefoon af trekken.
Voor nu heb ik een vraagje over de uitlaat. Ik maak zelf het spaghetti gedeelte en vanaf daar wil ik groep A tot achter aanleggen. Nou vraag ik mij af of de uitlaat onder de stabilisator stang past of toch beter erover heen? Erover heen is er weinig ruimte, het kan wel maar onderdoor is makkelijker. Weet iemand hier of dat eerder gedaan is en of je dan nog een beetje over drempels heen kan komen? :hmmz
Voor nu heb ik een vraagje over de uitlaat. Ik maak zelf het spaghetti gedeelte en vanaf daar wil ik groep A tot achter aanleggen. Nou vraag ik mij af of de uitlaat onder de stabilisator stang past of toch beter erover heen? Erover heen is er weinig ruimte, het kan wel maar onderdoor is makkelijker. Weet iemand hier of dat eerder gedaan is en of je dan nog een beetje over drempels heen kan komen? :hmmz