• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

a-manta ruilen of huilen

hum

Post weleens wat
Wat zou zoiets waard kunnen zijn ?

zit eraan te denken de a-manta te ruilen [inruilen] maaaaaar ga natuurlijk niet over 1 nacht ijs ...

het is een kitcar met een motor 2.3 V6 ford

voor de rest heb ik nog niet zoveel info over de auto

Zo van de zijkant bekeken lijkt het wel een erg uitgerekte kever cabrio .... :shock:

Apart ding , rechtsgestuurd ook nog ...... Ik wist t wel .... { MANTA }

:thumb

Manta houden!! Manta blijft mooi, die andere ben je zo flauw van, heeft wel wat maar is maar even leuk.

Kriej bin un joar spied van Herman!!

je zult dit ongetwijfeld niet vragen als je het geen hele mooie auto vind.

wat ik vooral in overweging zou nemen zijn de volgende dingen..

ten eerste het stuur.. zoals hierboven vermeld.

kleine verkoop doelgroep als je hem ooit een keer kwijt wil ( denk aan t stuur, f feit kitcar en open dak )

en misschien nog wel het belangrijkste..

het is opgebouwd met onderdelen van verschillende auto's... Eis.. of zorg iig voor een volledige documentatie van alle onderdelen die zijn gebruikt voor het bouwen van deze auto. komt nog bij dat bij schade/reparatie/onderhoud er weinig monteurs zijn die weten hoe t werkt en dan nog niet meegenomen is de vraag of alles op een prof. manier gemaakt is of met kabelschoentjes/kroonsteentjes gemaakt is.

je weet nu wat je hebt, bij iets nieuws is het altijd maar afwachten, de vorige eigenaar doet hem niet voor niets weg

gewoon Manta houden, zou er niet over na hoeven denken.

Zo'n Engelse nepklassieker van plastic lijkt me ook niet erg betrouwbaar, storinkjes van onbekende aard en zie dan maar aan de juiste onderdelen te komen.

En dan bijna 10.000 euro is nogal wat, zou de helft al teveel vinden.

Binnen het jaar zou je er al spijt van hebben......

Na zo veel '' positieve '' adviezen zou je t nu wel moeten weten ... ;)

Wat word het .... Deutsche grundlichkeit of ,,,, tja .... hoe moet je zoiets noemen ??? :shock: :shock:

Wat ik zie is dat veel manta liefhebbers reageren. Dus ik denk dat je hieruit niet kunt concluderen wat je nu moet kiezen gezien de meeste bevooroordeeld zijn.

Ik ben een echt opel liefhebber, maar ik zou het wel weten en de manta weg doen. Zeker als je zelf het een en ander kunt is de keus makkelijk gemaakt.

Niet mijn favoriete kitcar, zelf zou ik mijn manta er nooit voor ruilen.

Voor een leuke Westfield / Lotus Super Seven achtige met c20xe of hayabusa motor bijvoorbeeld daarentegen ben ik wel te vinden. :jerry

Dat behoudt zijn waarde wel hoor, maar van deze , naar mijn idee, wat vreemde kitcar, weet ik het niet zo...

Wel linksgestuurd uiteraard, ja dat stuur aan de verkeerde kant went kwa rijden wel uiteraard, maar dan houdt het ook wel op.

Denk aan parkeergarages etc waar je een kaartje in een automaat moet stoppen, dat ben je snel beu. Niet te doen zonder bijrijder.

zo dat zijn wel even wat reacties he ....thanks in ieder geval :wors

maar ik blijf toch bij de manta ,na tien jaar in bezit te hebben en de vele uren kan ik em toch niet ruilen voor een rechts gestuurde wagen .

en erbij dat ik moet gaan uitzoeken wat voor onderdelen erop zitten als er wat kapot gaat .

tevens wou de man niets toe leggen dan houd het zoizo al gauw op .

gr herman

Terug
Naar boven