• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aaaah nee weer 1 minder

BELD DIE KLOOTZAK ET OP MET DE MEDEDELING JA MIJN BAAS HEEFT HEM VERKOCHT

KLERELEIERS!

AANHANGER GERESERVEER HOPEN DAT IK DAAR WAT MEE KAN

anders moet ik dat ook nog betalen

kun je dan helemaal geen afspraken ,meer maken ?

was er al bang voor ja

tegenwoordig kun je gewoon niet meer op iemand zijn woord vertrouwen

waar is die spirit van woord is woord

heb hetz elf ook al medere keren mee gemaakt mondelijk deal gesloten en regel je alles word ie toch verkocht omdat iemand hoger bod doet

stront ziek word je van dat soort gasten:swear

Mooi klote weer..

Maar als je ene mondelinge overeenkomst heb dan kun je in principe vragen om die Manta alsnog te kopen. een overeenkomst is een overeenkomst, ook mondeling.

Originally posted by Stender

Mooi klote weer..

Maar als je ene mondelinge overeenkomst heb dan kun je in principe vragen om die Manta alsnog te kopen. een overeenkomst is een overeenkomst, ook mondeling.

met dat soort figuren valt niet te praten

ding zal al lang van eigenaar verwisselt wezen .

vind het erg klote voor eddie wand weet hoe in de sas dat ie was met de aankoop.

mja hij had heel verhaal

maar goed ik baal er best van zou op geboorde inliggen

ben enkel benieuwd wie hem nu gekocht heeft

mocht hij hier op forum zitten u2u even

zou graag horen hoe de koop is gegaan ivm zijn verhaal

mja weet iig zijn huis adres heb ik hem ook per sms laten weten komt ie ineens mee om paar tientjes over te maken omdat hij het ook biet zo gewild had bla bla

schiet ik niet mee op ging mij om bepaalde delen

waar ik naar op zoek was

Mooi klote of nie dan, zo had ik laatst ook een witte manta gsi gekocht op marktplaats. overlegt dat ik hem direkt de volgende morgen zou ophalen, spreekt die gast mijn voicmail in dat een ander hem heeft gekocht.

snap der soms niets meer van. ben ook wel benieuwd wie de manta die ik gekocht had nou heeft, was een witte gsi uit drente:cry

ken zulke praktijken astra met 2.0 16 v denk mooi voor in de manta 250 euro afspraak gemaakt. ook afgebelt op moment dat ik al onderweg was

ja is idd mooi kloten ,maar is niet anders

witte gsi uit drenthe weet ik zo ook niet waar die heen is gegaan ,was toch die met antenne achter op?

maar goed

heb zijn adres etc wel

als ik mijn kop volg ga ik er heen maar schiet ik uiteindelijk ook niets mee op

ik vindt gewoon zo mondeling verkocht is verkocht kom zelf ook altyd mijn afspraken na

zeer waarschijnlijk is ie naar een forum lid gegaan

leuke manier van zaken doen toch ?

jammer dat er zulke mensen zijn

fout ligt uiteraart bij verkoper maar toch

Je komt hem van zelf wel een x tegen, en dan hoor je het verhaal wel van de koper misschien wist hij ook van niets maar dat lijkt me wel erg sterk.

Terug
Naar boven