• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aan't wachten op m'n combootje

Sorry da'k hier effe uit de lucht kom vallen, maar vond da'k dit effe moest posten, hopelijk is't niet off-topic.

Ik had namelijk m'n autootje uitgeleend aan iemand op jullie forum die woont in Asten en zich bezig houdt met Manta's en Alex noemt. Hij ging kijken voor stukken, maar nu kan ik hem totaal sinds 2 weken niet meer bereiken en m'n autootje staat nu wel al 2 maanden en een half bij hem in de loods.

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik hem kan bereiken.

Btw, 't gaat om een witte Combo Tour (bouwjaar 2005) waar ik totaal van weg ben sinds ik hem heb gekocht. Maw, ik begin in de knoei te geraken doorda'k nix weet en zou hem zo rap mogelijk terug willen (in 1 stuk).

P.S.: Heb ook nog een witte Opel Rekord staan (die weliswaar niet rijdbaar is op 't moment, maar wel mooi) dit effe terzijde.

:hmmz wat een vreemd verhaal, je auto meegeven aan iemand waarvan je niet weet wat z'n adres is ??

ik denk dat je ff langs het buro moet om aangifte te doen...... gevalletje verduistering lijkt me

inderdaad,wel een onbezonne streek om zo je auto uit handen

te geven,als je weet dat hij in een loods staat,ga ik er van uit dat je

weet waar,wat is dan het probleem om oom agent te verwittigen

van hoe of wat,daar naast zal je toch wel weten aan wie je de

auto uitleen.vindt het allemaal wat vreemd.

en wat betreft asten zoals boven al wordt verteld zou ik is in

dat dorp informeren naar iemand die in manta,s doed cq rijd.

vgr tonsr.

Terug
Naar boven