• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aan/uit via contact CD70

CAlberts

Post veel
Toen ik net de CD70 had en de optie aan/uit via ontsteking dacht ik dat het geklooi met de gele draadjes verleden tijd was en je nu gewoon kunt kiezen. Helaas...

Ik wil dat hij uit gaat als ik de autonvan contact zet en aangaat als ik hem weer aanzet, maar alleen als ik de radio nog aan had staan! Stond ie uit, dan wil ik niet dat ie aan gaat als ik de auto weer start.

Is dit mogelijk of kan ik dit alsnog met draadjes doen? Zo ja, welke?

Hoe dan? Ik ben alle mogelijkheden langs gegaan.

Ter verduidelijking:

Als ik de radio uit zet tijdens het rijden en de auto bijvoorbeeld de volgende dag weer start, dan gaat de radio gewoon aan. Dat wil ik dus niet.

Maar ik wil wel dat hij weer aan gaat als ik hem de vorige keer aan had laten staan. Dat hij dus eigenlijk onthoud wat de vorige status was.

Je kan gewoon via de volume knop aan uit zetten. Daarnaast kan je in de settings menu kiezen dat het automatisch aan uitgaat bij starten en uitzetten van auto. Is een vinkje die je moet aantikken bij Onst. Log. Verder kan je er niks mee. Dit zijn de twee mogelijke opties.

Galaxy Nexus Tapatalk

Nee, dat is niet wat ik bedoel Peter. In dat geval blijft de radio namelijk aan als ik de sleutel uit het contact haal, als de radio nog aan stond. Ik wil dat hij dan ook uit gaat.

Ik weet het, ik ben lui... Het is gewoon dat mijn Sony radiootje in mijn Astra G dat gewoon deed, je verwacht het dan ook van zo'n duur ding.

@GTS Power wrote:@speaker wrote:of gewoon je rechter-arm ietsje strekken en met je wijsvinger het 'I/0-knopje' indrukken?!

+1

:wors

+1 Kan makkelijker, een klein paraplu, met zo een uitschuifbaar kopje. Goed richten op de I/O-knopje. Druk het knopje op de paraplu in en BAM voilá, radio doet het weer. Bespaar het strekken, straks krijgt hij kramp ofzo kan hij nooit meer radio aan en uit zetten en een reis zonder radio is saai in een stille auto :mrgreen:

Dit is wel het toppunt van luiheid :jerry

Galaxy Nexus Tapatalk

@SigNumberOne wrote:@CAlberts wrote:Zegguh, zijn we nou klaar met mij pesten?? :p

euh......................................NEE :jerry

Ik heb de oplossing ! Jij doet helemaal niks !! en laat je vrouw het knopje indrukken!!! ( heeft zij ook nog een funktie! ) :jerry

@speaker wrote:@SigNumberOne wrote:@CAlberts wrote:Zegguh, zijn we nou klaar met mij pesten?? :p

Ik heb de oplossing ! Jij doet helemaal niks !! en laat je vrouw het knopje indrukken!!! ( heeft zij ook nog een funktie! ) :jerry

+1 maar wat nou als zij er niet is? Dan kan je beter een wasknijper aan je vingertop vastknijpen. Scheelt ook wat.

Galaxy Nexus Tapatalk

@speaker wrote:@SigNumberOne wrote:@CAlberts wrote:Zegguh, zijn we nou klaar met mij pesten?? :p

Oef!!!!!

Terug
Naar boven