• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aangepast!! Foto update new stuff

Yannick20

Post weleens wat
Het heeft even geduurt maar hier dan eindelijk de foto´s van mijn nieuwe spullen.

Het betreft : nieuwe versterker, condensator, niewe kabelset, nieuwe uitlaat, en nieuwe sub 2x 12''.

1300272029-670.jpg
[/URL][/img]

[/img]

1300272030-842.jpg
[/URL]

1300272031-423.jpg
[/URL]

1300272031-984.jpg
[/URL]

1300272032-545.jpg
[/URL]

1300272033-096.jpg
[/URL]

1300272033-677.jpg
[/URL]

Zo even aangepast,, deze week alles netjes inbouwen met mijn schoonbroer en dan kan ik er tegenaan!!

zou je de foto's eens wat kleiner kunnen maken? heb een groot beeldscherm, maar zelfs hier vliegen de foto's er nog buiten!

[rquote=1892596&tid=144632&author=Yannick20]Haha ja sorry was vergeten om op verkleine teklikke,, mijn fout!!

Zal er de volgende keer aan denken!! [/rquote]

Ps je je post nog wel even aan dan? De hele layout van de site hier is vern##kt.

zou je de foto's eens wat kleiner kunnen maken? heb een groot beeldscherm, maar zelfs hier vliegen de foto's er nog buiten!

[rquote=1892596&tid=144632&author=Yannick20]Haha ja sorry was vergeten om op verkleine teklikke,, mijn fout!!

Zal er de volgende keer aan denken!! [/rquote]

Ps je je post nog wel even aan dan? De hele layout van de site hier is vern##kt.

ik zag het al.. ;)

remus heeft een grijze band over de uitlaat lopen :D

kan wel zeggen veel plezier met je aanschaf maar

dat is niet eens nodig want dat zal zeker wel lukken!

ik zag het al.. ;)

remus heeft een grijze band over de uitlaat lopen :D

kan wel zeggen veel plezier met je aanschaf maar

dat is niet eens nodig want dat zal zeker wel lukken!

Terug
Naar boven