• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aangereden in mn Vec... UPDATE: schade-uitkering bekend

CAlberts

Post vaak
Gisteren aangereden in mn Vec...

Zag een roodverkeerslicht wat laat en remde daardoor wat sterk. Dame achter me lette niet op en klapte op mn rechter achterkant... Bumper kapot, bevestigingspunten achterlicht afgeknapt. Dacht dat het daar bij bleef, maar schadehersteller zag dat plaatwerk eronder ook wat beschadigd was en bumperbalk gebogen is... Loopt dus wel op. Krijg vanmiddag opgave van de schade.

Zit er aan te denken om nu een GTS bumper te laten plaatsen. Zit alleen te twijfelen omdat mn sideskirts affabriek gewoon zwart zijn. Vraag me dan af of het er niet gek uit zal zien met een GTS achterbumper... :hmmz

Aii nasty! Laat je de sideskirts toch ook spuiten? Waarschijnlijk kan je wel een leuke deal sluiten met de schadehersteller. Achterkant op de verzekering van de "dame", sideskirts uit eigen portemonee bijbetalen.

Succes ermee in ieder geval!

Aii nasty! Laat je de sideskirts toch ook spuiten? Waarschijnlijk kan je wel een leuke deal sluiten met de schadehersteller. Achterkant op de verzekering van de "dame", sideskirts uit eigen portemonee bijbetalen.

Succes ermee in ieder geval!

@CAlberts wrote:Gisteren aangereden in mn Vec...

Zag een roodverkeerslicht wat laat en remde daardoor wat sterk. Dame achter me lette niet op en klapte op mn rechter achterkant... Bumper kapot, bevestigingspunten achterlicht afgeknapt. Dacht dat het daar bij bleef, maar schadehersteller zag dat plaatwerk eronder ook wat beschadigd was en bumperbalk gebogen is... Loopt dus wel op. Krijg vanmiddag opgave van de schade.

Zit er aan te denken om nu een GTS bumper te laten plaatsen. Zit alleen te twijfelen omdat mn sideskirts affabriek gewoon zwart zijn. Vraag me dan af of het er niet gek uit zal zien met een GTS achterbumper... :hmmz

Hallo,

Ja das altijd :swear maar het belangrijkste is dat je er zelf goed afgekomen bent, en de tegenpartij betaald ;)

Dan laat je de Sideskirts toch gelijk meespuiten, staat dan een stuk mooier, heb ik destijds ook bij mijn Vectra Sedan gedaan ;)

021Oprit.jpg

022Oprit.jpg

Groetjes, Joche

@CAlberts wrote:Gisteren aangereden in mn Vec...

Hallo,

Ja das altijd :swear maar het belangrijkste is dat je er zelf goed afgekomen bent, en de tegenpartij betaald ;)

Dan laat je de Sideskirts toch gelijk meespuiten, staat dan een stuk mooier, heb ik destijds ook bij mijn Vectra Sedan gedaan ;)

021Oprit.jpg

022Oprit.jpg

Groetjes, Joche

Pff, zojuist calculatie van de hersteller ontvangen... Reparatiekosten € 3.470,33... Die is dus economisch total loss...

Nu hopen dat ik zo hoog mogelijke dagwaarde en zo laag mogelijke restantwaarde krijg... Heb al gekeken op de koerstlijsten van de BOVAG/ANWB, daar word ik niet echt vrolijk van... :(

Pff, zojuist calculatie van de hersteller ontvangen... Reparatiekosten € 3.470,33... Die is dus economisch total loss...

Nu hopen dat ik zo hoog mogelijke dagwaarde en zo laag mogelijke restantwaarde krijg... Heb al gekeken op de koerstlijsten van de BOVAG/ANWB, daar word ik niet echt vrolijk van... :(

Nou, de auto heeft KM-stand van 183.985 kilometer.

Volgens BOVAG/ANWB zijn het de volgende waardes:

Bij dealer verkopen, inkoop- of inruilprijs € 1.950,00

Auto kopen bij dealer, met BOVAG garantie € 3.650,00

Auto kopen bij merkdealer met garant € 3.800,00

Aan/verkoop tussen particulieren € 2.450,00

Aanstaande donderdag expertise.

Nou, de auto heeft KM-stand van 183.985 kilometer.

Volgens BOVAG/ANWB zijn het de volgende waardes:

Bij dealer verkopen, inkoop- of inruilprijs € 1.950,00

Auto kopen bij dealer, met BOVAG garantie € 3.650,00

Auto kopen bij merkdealer met garant € 3.800,00

Aan/verkoop tussen particulieren € 2.450,00

Aanstaande donderdag expertise.

http://www.anwb.nl/auto/koerslijst/uitvoering" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ik heb net even op Gaspedaal.nl gekeken met een tamelijk gespecificeerde zoekopdracht en dan begint het bij € 3.850,00 tot ongeveer € 4.500,00. Ik ging in eerste instantie uit van € 3.500,00, maar hoop toch wel minstens op € 4.000,00.

Ben zelf (personenschade)behandelaar bij een verzekeringsmaatschappij, dus hopelijk heb ik daar wat voordeel bij... (qua kennis)

Terug
Naar boven