• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aangetroffen omega b op sloperij

origineel gepost door roekenest

is weer eens wat anders..:D:D

als er een 3.0 v6 in een corsa past .. dan moet dit ook lukken :o

Daar heb je een heel goed punt :P

Enige minpunt is wel dat een B1 nooit met die motor is geleverd, dus RDW keuring zal er wel bij aan te pas moeten komen..

ed het is een a omi en geen v maar een lijn 6 dual ram

maar als boven geschreven stuur ff tcat berichtje ,ik weet niet

hoe zijn plannen zijn dat wil nog wel eens veranderen van daar.

blok is super 265000 gewerkt geen olie verbruik als je half litertje

op 2500 km verbruik mag noemen bij deze km stand

bij 3000 toeren komt de dualram er in loopt bij

kruissnelheid van rond de honderd volgens bc 1 op 12

maar onder voorbehoud overleg ff met tcat.

vgr tonsr.

klinkt als veel werk.... denk dak m voor een mooi prijsje wegdoe,want heb nu alleen een klein autootje nodig...

:sleeping

maar toch heel bedankt voor de aangeboden hulp

ed voor als je het idee krijg om hem naar de sloop tedoen

ik heb een station past dat interieur dan ,eigenlijk wil ik geen

leer maar als de prijs leuk is en het spul netjes ben ik

toch wel nieuwschierig maar ik denk dat je de hele wagen wil

verkopen.vgr tonsr.

ed ik weet nog een 2,5 v6 te liggen in goeie staat, 1400 km op een tank bezine, ik heb nog steeds interesse in je auto maar vind de prijs erg hoog, dfat had ik je ook laten weten via u2u maar niks meer op gehoord. mischien heb je het niet gehad ofzo,darom ff via deze weg, en foto's heb ik niet gevonden.gr,martijn

interieur van een sedan past geloof ik niet op een station...en verkoop liever de auto in een geheel...

@Martijn... zal morgenvroeg ff foto's maken want ga nu werken,prijs onderhandelen we wel over als je de foto's hebt bekeken...

uhhhmmm hoe moet je ook alweer fotoos erop zetten....

heb ze net naar Roekenest ge-E-meeuwd dus misschien wil die ze ff op het forum zetten...

ik ga in ieder geval lekker slapen want ben net thuis van de nachtdienst,ik lees het straks allemaal wel.

groeten uit tilburg:afro

67.jpg

87.jpg

9009.jpg

GetAttachment.jpg

bij deze

zooo goedemorgen (kom net uit bed)

dank je voor de foto's erop te zetten.:thumbup

t blijft toch een mooie auto.....wie wil m kopen van me??

tegen elk AANNEMELIJK bod:wtf

mogge edjuhhhh,je ben toch niet echt van mening om deze omi op de sloop te zetten

ziet er nog mooi uit op de pics.zal zeker wel een liefhebber voor zijn.

vgr tonsr.

ja liefhebbers zat...ja...voor een honderd of 3/4 willen ze m wel komen halen.....

jammer maar dat gaat niet gebeuren,voor zon bedrag steek ik m liever in de fik en geniet van de vlammen...

heb nu ff de middelen niet om m goed te laten maken.wilde volgend jaar voor de 2e keer met dit mooie slagschip naar salou rijden..helaas maar goed.

en het liefste heb ik ook dat iemand m koopt en er een andere motor in kiepert en lekker doorrijdt,want hij is nog in hele goede staat.

heeeerlijk dwars door frankrijk op leren stoelen,cruisecontrol,climate control op 22 graden en CRUISEN met die hap...:cry

mijn idee maar zie je er niks in om er zelf wat anders in

te hangen,of iemand van hier die je er bij wilt helpen.

en een blokje is toch wel te vinden voor deze schoonheid.

vgr tonsr.

ja da zal wel lukken maar heb net een flinke verbouwing thuis achter de rug,dus mijn putje is leeg....

enne over hulp heb ik niet te klagen,er wordt hulp zat aangeboden via t forum.

echt heel fijn dat er mensen zijn die zo uit zichzelf hulp aanbieden.

maar ook die doen het natuurlijk niet voor niets(begrijpelijk) en dan moet ik ook nog een blok kopen.

die middelen heb ik nu niet helaas.anders had er al een andere ingehangen waarschijnlijk....

we zien wel hoe t gaat lopen

ed mooie ommie. beter dat je nu een kleinere auto hebt, en dat de omega niet op de sloop beland. word deze weer gemaakt? gr,martijn

he, ja die zwarte astra gsi

enne ja idd een kleinere auto voor t vrouwtje en ben ook blij dat deze gewoon weer rond rijdt over een tijdje:thumbup

was echt zonde geweest om op de sloop te zetten:hmmz

toch fijn zon forum:afro

en nu ga ik weer slapen want moet weer nachtdienst draaienking:

Terug
Naar boven