Hallo mensen,
Ik hoop dat ik jullie even mag vermoeien met een vraagje
over de Astra-J 1.4Turbo (140pk) SportsTourer van mijn vader.
Mijn vader is heel regelmatig onder weg met aanhangers achter zijn auto.
Dit is altijd al zo, en heeft nog nooit problemen opgeleverd! ook niet
bij zijn vorige Astra-H, Vectra-B2, Vectra-B1, Vectra-A, enz
Nu met zijn nieuwe Astra helaas wel, ik geef even een voorbeeld van wat er zonet
gebeurde;
Mijn vader komt thuis met de paardentrailer achter de Astra, alle verlichting
werkt correct zowel van de Astra als van de paardentrailer.
Er zijn dan ook geen meldingen van defecte lampen op de boordcomputer te vinden king:
Vervolgens zetten we de Astra uit, en halen zelfs de sleutel uit het contact! :vertag
Koppelen zowel de paardentrailer, als ook de verloopstekker los van de auto.
Ik stap weer in de Astra om te vertrekken, start de motor, nog geen storingen....
Vervolgens druk ik op de rem en gelijk verschijnt in het display de melding remlicht aanhanger....
Vervolgens geef ik richting aan, eerst knipperen de lichten dan 4x normaal, om vervolgens snel te gaan knipperen en de melding richtinaanwijzer aanhanger in het display te toveren!
Dit blijft dan ook zo, na opnieuw starten enz. is mijn vader weken onderweg met meldingen op de boordcomputer en Turbo richtingaanwijzers :argue
Hij is al bij de garage geweest, zat een draadje los volgens de monteur,
maar het probleem is dus helaas niet verholpen.
Heeft iemand hier toevallig een idee wat het probleem kan zijn? of doen wij iets verkeerd?
(Lijkt bijna wel of de auto nog denkt dat de aanhanger er nog achter hangt!)
In ieder geval bedank voor het lezen :thumbup ,
Niels
Ik hoop dat ik jullie even mag vermoeien met een vraagje
over de Astra-J 1.4Turbo (140pk) SportsTourer van mijn vader.
Mijn vader is heel regelmatig onder weg met aanhangers achter zijn auto.
Dit is altijd al zo, en heeft nog nooit problemen opgeleverd! ook niet
bij zijn vorige Astra-H, Vectra-B2, Vectra-B1, Vectra-A, enz
Nu met zijn nieuwe Astra helaas wel, ik geef even een voorbeeld van wat er zonet
gebeurde;
Mijn vader komt thuis met de paardentrailer achter de Astra, alle verlichting
werkt correct zowel van de Astra als van de paardentrailer.
Er zijn dan ook geen meldingen van defecte lampen op de boordcomputer te vinden king:
Vervolgens zetten we de Astra uit, en halen zelfs de sleutel uit het contact! :vertag
Koppelen zowel de paardentrailer, als ook de verloopstekker los van de auto.
Ik stap weer in de Astra om te vertrekken, start de motor, nog geen storingen....
Vervolgens druk ik op de rem en gelijk verschijnt in het display de melding remlicht aanhanger....
Vervolgens geef ik richting aan, eerst knipperen de lichten dan 4x normaal, om vervolgens snel te gaan knipperen en de melding richtinaanwijzer aanhanger in het display te toveren!
Dit blijft dan ook zo, na opnieuw starten enz. is mijn vader weken onderweg met meldingen op de boordcomputer en Turbo richtingaanwijzers :argue
Hij is al bij de garage geweest, zat een draadje los volgens de monteur,
maar het probleem is dus helaas niet verholpen.
Heeft iemand hier toevallig een idee wat het probleem kan zijn? of doen wij iets verkeerd?
(Lijkt bijna wel of de auto nog denkt dat de aanhanger er nog achter hangt!)
In ieder geval bedank voor het lezen :thumbup ,
Niels