Hallo allen. Ik ben Jeroen en nieuw hier op dit forum. Wij staan op het punt een Zafira aan te schaffen en tot 2002 ligt in ons budged.
Ik ben benieuwd naar ervaringen en dingen waar ik op moet letten. Vanaf welk jaar of motorinhoud is de Zafira geleverd met kettingaandrijving? Wij gaan voor de MPV uitvoering gezien ons gezin. Dus info is welkom.
Mijn forumnaam geeft wel aan dat ik een ander merk rij en dit klopt. Ben zelf op en top Alfa man en heb twee oude Alfa's.
Een Alfetta GTV6 3l QV uit 1982 die momenteel een totaal restauratie ondergaat en waar ik al 4 jaar mee aan het werk ben.
En een GTV6 2.5l uit 1985 die ik gebruik op clubdagen.
Hier een foto van beide genomen met de telefoon.
En de 3l motor die mooi gemaakt moet worden.
Sorry voor de vervuiling
Groet Jeroen
Ik ben benieuwd naar ervaringen en dingen waar ik op moet letten. Vanaf welk jaar of motorinhoud is de Zafira geleverd met kettingaandrijving? Wij gaan voor de MPV uitvoering gezien ons gezin. Dus info is welkom.
Mijn forumnaam geeft wel aan dat ik een ander merk rij en dit klopt. Ben zelf op en top Alfa man en heb twee oude Alfa's.
Een Alfetta GTV6 3l QV uit 1982 die momenteel een totaal restauratie ondergaat en waar ik al 4 jaar mee aan het werk ben.
En een GTV6 2.5l uit 1985 die ik gebruik op clubdagen.
Hier een foto van beide genomen met de telefoon.
En de 3l motor die mooi gemaakt moet worden.
Sorry voor de vervuiling
Groet Jeroen