• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aankoop B2 y20dth

Hallo allemaal,

Donderdag as ga ik kijken naar een B2 station y20dth met 230.000km uit 2001, Ik heb al via de foto's op de achterklep onder de ruitenwisser een roestplek gezien wat helaas wel vaker gebeurd.

Maar zijn er andere dingen waar ik opletten moet, B2 heeft net nieuwe apk gehad.

Als de Achterklep het enige is om te laten spuiten doe ik het ervoor.

mocht ik tot koop over gaan zal ik zeker foto's plaatsen.

Ik wacht jullie reactie's af:thumbup

Groet Robert

volgens mij waren bij de diesels de brandstof pomp tussen de 150.000 en 200.000 aan de beurt, als dat zo is ff kijken of ie vervangen is( weet niet zeker of het deze diesel is)

voor de rest zeg ik www.opelvectra.info

Erwin

volgens mij waren bij de diesels de brandstof pomp tussen de 150.000 en 200.000 aan de beurt, als dat zo is ff kijken of ie vervangen is( weet niet zeker of het deze diesel is)

voor de rest zeg ik www.opelvectra.info

Erwin

Hey Erwin,

Bedankt voor je reactie, maar het gaat niet door, jammer hoe iemand een opel kan mishandelen.:cry

Het deed me zeer hoe deze vectra er bij stond,uitgeleefd van hier tot tokyo.

Maar Maar uh

Yes, we zijn wel weer geslaagd.:D

Zaterdag as gaan we onze nieuwe aanwinst ophalen.

een B2 diamond x18xe1 4drs sedan en ja ook met houtinleg en net met 102000 op het klokje, en ja je raad het hij is van een oud mannetje geweest. eh ja hij ruikt nog naar een bejaarde.

We hebben hem ook daar op de brug gezien en de originele fabrieksparafine zat er nog onder.

Gewoon nog in nieuwstaat.

Als ik de DB Riem en een beurtje heb uitgevoerd, en als alles er weer in zit zal ik de foto's plaatsen.

Tja het Opel logo zit nou eenmaal op het netvlies gebrand, en dat krijg niet meer weg.:angel

Groet Robert

Hey Erwin,

Bedankt voor je reactie, maar het gaat niet door, jammer hoe iemand een opel kan mishandelen.:cry

Het deed me zeer hoe deze vectra er bij stond,uitgeleefd van hier tot tokyo.

Maar Maar uh

Yes, we zijn wel weer geslaagd.:D

Zaterdag as gaan we onze nieuwe aanwinst ophalen.

een B2 diamond x18xe1 4drs sedan en ja ook met houtinleg en net met 102000 op het klokje, en ja je raad het hij is van een oud mannetje geweest. eh ja hij ruikt nog naar een bejaarde.

We hebben hem ook daar op de brug gezien en de originele fabrieksparafine zat er nog onder.

Gewoon nog in nieuwstaat.

Als ik de DB Riem en een beurtje heb uitgevoerd, en als alles er weer in zit zal ik de foto's plaatsen.

Tja het Opel logo zit nou eenmaal op het netvlies gebrand, en dat krijg niet meer weg.:angel

Groet Robert

Terug
Naar boven