• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aankooptips corsa D

Als ze mij een raar laag bedrag voor eigen auto zouden bieden terwijl de koop al bijna rond is ben ik in staat de hele deal af te breken. Zeker met 700 euro afleveringskosten hee... Zat auto bedrijven die zonder met hun ogen te knipperen een Corsa B nog voor 1500 euro kwijt proberen te raken terwijl ze er de vorige eigenaar 200 euro inruil voor gegeven hebben.

In die euforie van een nieuwe auto kopen nemen mensen vaak rare beslissingen en daar maken ze gewoon gebruik van bij sommige garages.

Als ze mij een raar laag bedrag voor eigen auto zouden bieden terwijl de koop al bijna rond is ben ik in staat de hele deal af te breken. Zeker met 700 euro afleveringskosten hee... Zat auto bedrijven die zonder met hun ogen te knipperen een Corsa B nog voor 1500 euro kwijt proberen te raken terwijl ze er de vorige eigenaar 200 euro inruil voor gegeven hebben.

In die euforie van een nieuwe auto kopen nemen mensen vaak rare beslissingen en daar maken ze gewoon gebruik van bij sommige garages.

Kon er nog 700 euries voor krijgen, terwijl het toch een leuk wagentje is met airco. En de apk heeft me vorig jaar ook nog 600 gekost. denk dat ik deze maar laat schieten, tenzij ik mn eigen snel particulier kan verkopen.

Kon er nog 700 euries voor krijgen, terwijl het toch een leuk wagentje is met airco. En de apk heeft me vorig jaar ook nog 600 gekost. denk dat ik deze maar laat schieten, tenzij ik mn eigen snel particulier kan verkopen.

nou zonder van je corsa!

als je er vorige jaar nog 600 euro heb ingepompt.

heb zelf een astra G waar ik 3000 euro in heb gegooit door ecu (laten vervangen) en de cilinderkop laten reviseren dus hij rijdt weer als nieuw. ben ook van plan om een nieuwe auto te gaan halen maar dan de corsa D Ecoflex.

maar ik ga die kosten er nooit weer uithalen dus ik wacht nog even en dan kijken ik over een jaartje of 2 wel weer want mijn astra g is nog in super staat.

nou zonder van je corsa!

als je er vorige jaar nog 600 euro heb ingepompt.

heb zelf een astra G waar ik 3000 euro in heb gegooit door ecu (laten vervangen) en de cilinderkop laten reviseren dus hij rijdt weer als nieuw. ben ook van plan om een nieuwe auto te gaan halen maar dan de corsa D Ecoflex.

maar ik ga die kosten er nooit weer uithalen dus ik wacht nog even en dan kijken ik over een jaartje of 2 wel weer want mijn astra g is nog in super staat.

Terug
Naar boven