• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aanschaf 2004 Opel Vectra 2.2 GTS Elegance Twijfel??!!??

@Florian wrote:Kan me niet voorstellen dat dat alleen met oliepeil te maken heeft. Die van mij heeft altijd zn beurten gehad, oliepeil wordt regelmatig gecheckt en ook ik ben voor de bijl gegaan!

Me to! Heb wel begrepen dat jarenlang korte stukken rijden ook niet goed is voor de ketting (was de enige reden die ze hadden dat die van mij bij 74.xxx vervangen moest worden), aan de andere kant voor welke auto wel....

@ sevenzins

bij mulders culemborg staan een signum en vectra mooie auto,s om te zien en ik vind het zelf een hele goede VOD garage ,

word altijd goed geholpen,

Zo vandaag maar even gebeld met de garage over de Signum. Wat blijkt, de brandstofpomp is overleden. Hun hadden de auto ook steeds in de noodloop. Lijkt mij een prijzige reparatie (voor een bezitter). Voordeel is dat de nieuwe als het goed is niet zo snel meer kapot gaat.

@Sevenzins wrote:Zo vandaag maar even gebeld met de garage over de Signum. Wat blijkt, de brandstofpomp is overleden. Hun hadden de auto ook steeds in de noodloop. Lijkt mij een prijzige reparatie (voor een bezitter). Voordeel is dat de nieuwe als het goed is niet zo snel meer kapot gaat.

als dit gerepareerd (vervangen) is, waarom geen tweede kans geven?

Dat hebben we ook gedaan. Nadat ik gisteren te horen kreeg dat ze de auto aan het repareren waren kreeg ik vandaag te horen dat de sig spijkerhard verkocht is!! Kapot en wel.

Volgens de garagist moest er teveel geld en tijd in gestoken worden, dus is die verkocht.

Potvrdrrddr, dus zoeken we weer verder.

In duitsland staan er ook genoeg maar waar je vroeger keurig netjes je BPM kon laten berekenen moet je daar nu ook al voor betalen. Grrrrrr.

als je nog een hele nette signum zoekt ??? automaat

de mijne mag ook weg

maar zoals hier al is gezegt zal hij wel te veel hebben gelopen ( en ik weet zeker dat mijn super is onderhouden ) 163000

automaat

2006

leder navi xenon

pdc

meedraaiende koplampen en bochtverlichting

airco in de stoel en stoelverwrming en memory stoelen

luxste versie op de dvd90 na en schuifdak

blok is een 2.8 v6 turbo

met 19inch snowflakes

irmscher spoiler

en h&r veren

Minder voor je! Schijnt wel dat 1 op de 3 auto's uit Duitsland een teruggedraaide km stand hebben, even iets om in je achterhoofd te houden.

Terug
Naar boven