RAYMOND.design
Post weleens wat
vectra B station motorswitch?
Gegroet beste vectra-lovers.
Het is allemaal opel, maar voel mij hier toch een outsider.
Ik aan't overwegen om een vectra B station aan te schaffen ivm het starten van een eigen bedrijf.
Zijn goedkoop in aanschaf, degelijk (toch?) en zien er goed uit.
De motor, een 2.5 zie ik vanwege het brandstofgebruik en wegenbelasting nog niet zo zitten.
Ik begin van onderaf aan met het bedrijf en ga geen schulden maken, daarom dus een leuke nette goedkope station.
Ik heb nog een 180 pk 2.0XE liggen uit m'n calibra.
Blok is uit '92 en rijdt super.
Zou ik dat blok in de vectra kunnen plaatsen of past het niet of krijg ik gezeur bij de apk ivm uitstoot?
Vectra's waar ik naar kijk zijn meestal rond '97-'98.
De vectra moet dik (19"velgen) en laag worden, dubbele uitlaat, geen achterbank, sportstoelen + 3-puntsgordels, dtm wisser en snel.
Ik wil mezelf en het bedrijfje een beetje onderscheiden van de rest.
Waar moet ik bij een b station op letten als ik deze aanschaf?
Hoi
Raymond
Gegroet beste vectra-lovers.
Het is allemaal opel, maar voel mij hier toch een outsider.
Ik aan't overwegen om een vectra B station aan te schaffen ivm het starten van een eigen bedrijf.
Zijn goedkoop in aanschaf, degelijk (toch?) en zien er goed uit.
De motor, een 2.5 zie ik vanwege het brandstofgebruik en wegenbelasting nog niet zo zitten.
Ik begin van onderaf aan met het bedrijf en ga geen schulden maken, daarom dus een leuke nette goedkope station.
Ik heb nog een 180 pk 2.0XE liggen uit m'n calibra.
Blok is uit '92 en rijdt super.
Zou ik dat blok in de vectra kunnen plaatsen of past het niet of krijg ik gezeur bij de apk ivm uitstoot?
Vectra's waar ik naar kijk zijn meestal rond '97-'98.
De vectra moet dik (19"velgen) en laag worden, dubbele uitlaat, geen achterbank, sportstoelen + 3-puntsgordels, dtm wisser en snel.
Ik wil mezelf en het bedrijfje een beetje onderscheiden van de rest.
Waar moet ik bij een b station op letten als ik deze aanschaf?
Hoi
Raymond
Laden…
www.raymondwouter.nl