Hallo alle ,
Ben nieuwe op dit forum maar hoop dat er iemand mij kan helpen.
Ben in het bezit van een corsa b gsi bj 89.
deze auto heeft centrale deur vergrendeling,maar niet met een afstands bediening.
Heb ik voor mijn verjaardag een setje gekregen om dit via een remote te bedienen.
set komt met twee klap sleutels en is van het merk lux.pro.
heb de boel aangesloten zoals op de tekening .
kiekert remote
bruin/rood wit
bruin/wit wit zwart.
Nu werkt de remote wel,maar gaan de passagier kant en de achterklep even op slot en weer open.
bestuurders kant doet niets.
als ik binnen in de auto zit en de knop van de bestuurders kant naar beneden druk gaat alles op slot ,trek ik deze omhoog gaat alles weer van slot.
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe????
schema van de corsa heb ik en daar kan ik niets op vinden dat fout zou zitten.
ohh ja als ik de sleutel in de passagierkant doe en op slot wil draaien gaat alleen die kant op slot.
help!!!
Ben nieuwe op dit forum maar hoop dat er iemand mij kan helpen.
Ben in het bezit van een corsa b gsi bj 89.
deze auto heeft centrale deur vergrendeling,maar niet met een afstands bediening.
Heb ik voor mijn verjaardag een setje gekregen om dit via een remote te bedienen.
set komt met twee klap sleutels en is van het merk lux.pro.
heb de boel aangesloten zoals op de tekening .
kiekert remote
bruin/rood wit
bruin/wit wit zwart.
Nu werkt de remote wel,maar gaan de passagier kant en de achterklep even op slot en weer open.
bestuurders kant doet niets.
als ik binnen in de auto zit en de knop van de bestuurders kant naar beneden druk gaat alles op slot ,trek ik deze omhoog gaat alles weer van slot.
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe????
schema van de corsa heb ik en daar kan ik niets op vinden dat fout zou zitten.
ohh ja als ik de sleutel in de passagierkant doe en op slot wil draaien gaat alleen die kant op slot.
help!!!