• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aansteker e kadett

hallo allemaal, ik ga over twee weken stage lopen bij Carl Zeiss in oberkochen en ik ga met mijn kadettje, nu heb ik geen sigarettenaansteker in de auto zitten. heeft iemand deze voor mij voor weinig? dan kan ik in ieder geval een tomtom aansluiten voor de lange reis.

ik hoor het wel

Gewoon naar de Gamma, liggen de zelfde aanstekerpluggen te koop die de halfords ook verkoopt. Alleen voor 2 euro goedkoper :P

En tja je moet wel door hebben hoe je 't moet aansluiten :)

Ik HAAT die pluggen, in mijn Kadettje alles omgebouwd naar 4p XLR. Dat zijn goedkope en zeeeeeeeer goede kwaliteit pluggen die tenminste vastklikken. Iets wat je toch minstens zou verwachten voor in de auto!

Verder alles wat ik aansluit dan wel om moeten bouwen, vergt wel wat gefreubel. Maarja, dan heb je wel wat!!

Mijn laatste ervaringen met die scheiss aansteker pluggen waren een weggesmolten exemplaar, talloze bijna brandjes en lostrillende laders zodat mijn telefoon bij aankomst alsnog leeg was!:swear

Oh ja, had ik het al gezegd IK HAAT die pluggen!!:thumbdown

:afro

Terug
Naar boven