• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aantal kilometers?

Uniek

Post weleens wat
wie heeft er de meeste kilometers met zijn auto op naam staan?

ik heb een 30E blok en die van mij

heeft totaal nu 163300 km gelopen

waarvan 3000 km op gas

Op de A2 stond 420.000km op het digidash maar dat heb ik vervangen want de analoge km teller deed het niet meer..Waarschijnlijk heeft ie nog meer gelopen...

Nu staat ie weer ergens rond de 170.000km

Met de A1 heb ik een kleine ton 93.000 zelf gereden op LPG.

Wel is dit de 2de cil kop,maar niet vanwege schade door LPG maar door schade aan de nokkenas/koppakking heb ik de 30E kop vervangen door een C30NE kop.

origineel gepost door GSE

Op de A2 stond 420.000km op het digidash maar dat heb ik vervangen want de analoge km teller deed het niet meer..Waarschijnlijk heeft ie nog meer gelopen...

Nu staat ie weer ergens rond de 170.000km

dus als ik het goed begrijp + 590000 km?:o

De mijne zit zowat op 170 dkm (echte kilometers). Daarvan heb ik er zelf zo'n 38 dkm van verreden. Ik heb hem gekocht met 142 dkm op de teller (iets meer dan 4 jaar geleden).

MIjn 2.5E heeft nu 80.000 kms gelopen maar deze gaat plaats maken voor een C30NE blok met 265 getrag ipv de TH180 3-bak automaat.

De C30NE heeft 60.000 kms gedraaid en alles is al reeds vervangen (dus eigenlijk zgan)

De mijne staat nu op 267.800

Heb er maar 23.000 zelf mee gereden..

Mja tegenover sommige andere hier is dat niks wat de mijne gelopen heeft:o

Heb door de velgen wel 15% afwijking..

Weet niet bij welke km-stand ze eronder zijn gekomen..

Terug
Naar boven