• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

aanzuigbuis, x16xe

hier wordt het denk ik wat meer bekeken dus vandaar dat ik het hier maar ook vraag:

halloo

ik ben opzoek naar een aanzuigbuis voor een x16xe

maar ik heb een mantzel powerbox, dus dan heb je een andere nodig vandaar.

auto is een corsa b gsi uit '95

ik ben dus opzoek naar de hardplastic buis tussen luchtfilter en mantzel powerbox.

alvast bedankt!

ook de buis die op de mantzel moet?

want de originele aanzuigbuis die loopt helemaal van links onderhet blok door en rechts op de gasklep,

en met de mantzel is je gasklep verplaatst naar links en komt dus je buis rechtstreeks op je gasklep en niet eerst onder je blok door.

ook de buis die op de mantzel moet?

want de originele aanzuigbuis die loopt helemaal van links onderhet blok door en rechts op de gasklep,

en met de mantzel is je gasklep verplaatst naar links en komt dus je buis rechtstreeks op je gasklep en niet eerst onder je blok door.

ik heb het ooit geprobeerd via de corsa tuning club, maar die zijn niet zo goed in contact houden...

meerdere keren gemailt met vragen dan krijg je een mailtje terug, en vervolgens hoor je niks meer als je om spullen of info vraagt.

dus dan maar zelf opzoek ernaar ;)

ik heb het ooit geprobeerd via de corsa tuning club, maar die zijn niet zo goed in contact houden...

meerdere keren gemailt met vragen dan krijg je een mailtje terug, en vervolgens hoor je niks meer als je om spullen of info vraagt.

dus dan maar zelf opzoek ernaar ;)

corsa tuning club wil je best helpen hoor maar dit is zo simpel op te lossen met een samco slang oid

zoek maar een beetje op i net en je kunt alle vormen maten en afmetingen bestellen

corsa tuning club wil je best helpen hoor maar dit is zo simpel op te lossen met een samco slang oid

zoek maar een beetje op i net en je kunt alle vormen maten en afmetingen bestellen

Terug
Naar boven