Den the Man
Lid
Beste Allen, na enige tijd wat storingen en meldingen te hebben gehad met mijn Astra G 1.8(X18XE1) heb ik vandaag mijn CPU, sleutel-chip en ring van contactslot vervangen(Uit een Zafira met zelfde motor type). Echter ben ik na wat testwerk(bochtje hard nemen, hard remmen) er achter gekomen dat wanneer mijn ABS in werking treed het lampje op mijn dashboard niet gaat knipperen(TC wel). Ik merk duidelijk dat de ABS wel werkt, ik heb een paar keer de remmen stevig er van langs gegeven om het zeker te weten.
Zou het lampje doorgebrand zijn of is dit een "probleem" die komt omdat ik de CPU uit een Zafira in een Astra heb gezet? Of kan het zijn dat ik per abuis de CPU van de variant van mijn motor(Z18XEL ipv X18XE1) heb ingebouwd?
Misschien is het allemaal eigenlijk niet zo'n probleem, maar ABS is natuurlijk een veiligheid voorziening dus wil het graag zeker weten...
Alvast bedankt!
Zou het lampje doorgebrand zijn of is dit een "probleem" die komt omdat ik de CPU uit een Zafira in een Astra heb gezet? Of kan het zijn dat ik per abuis de CPU van de variant van mijn motor(Z18XEL ipv X18XE1) heb ingebouwd?
Misschien is het allemaal eigenlijk niet zo'n probleem, maar ABS is natuurlijk een veiligheid voorziening dus wil het graag zeker weten...
Alvast bedankt!