• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

abs

roy290

Post weinig
sinds kort heb ik probleemmet abs lijkt net alsof abs in werking treed terwijl niet nodig is rempedaal trilt dan

dacht eerst schijven krom zijn vervangen . abs unit is nu bij ac tronics voor revisie . wie weet wat er nog meer kan zijn

heb wel gezien dat tandkrans linksvoor erg geroest is

zou dat e rmee te maken hebben

hoop op jullie reacties

het gaat om een vectra b bouwjaar 2000

motor code z1.6xe

op problem car heb ik algezocht maar niks gevonden, vandaar hier geprobeert.

gaarne serieuze reactie en verwijzingen

geen bla bla

alvast bedantk

origineel gepost door roy290

geen bla bla

alvast bedantk

:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf:wtf

:wtf:wtf:wtf:wtf leuke verwijzing maar zegt me verder niks

of moet ik dit als humor beschouwen uit klazinaveen ?????

geen bla bla

alvast bedantk

en :

En ff dimmen graag.

geen bla bla

alvast bedantk

op problemcar kun je een topic openen als je problemen hebt met je auto, hier komen mensen bijeen om hun passie voor de opel te delen en zo nu en dan een keertje vragen of iemand een oplossing weet voor hun probleem, daarbij is het hier dan ook zeer gewenst je eerst netjes voor te stellen zoals in het reglement ook vermeld staat.

Er solliciteerd iemand naar een ban.

origineel gepost door arjontje

Er solliciteerd iemand naar een ban.

op problem car ben ik al geweest en mezelf aan gemeld dus .......

Nou gooi het dan daar in de groep.

Nogmaals dit is een forum voor liefhebbers.

Geen probleem-op-los forum.

kan toch zijn dat er meer mensen dit zelfde hebben gehad en een oplossing hebben gevonden , als ik dit aan de dealer overlaat loop ik er langzaam op leeg , wil me opeltje namelijk nogniet kwijt he

is gewoon een vervelende storing.

roy zoals je wel gemerkt hebt wordt het hier gewoon erg op prijs gesteld als je je op je eerste post even voorstelt en niet botweg komt binnenvallen.

Het is gewoon al te vaak gebeurd dat men gewoon opdondert als ze dr antwoord hebben en dat is gewoon niet leuk als groepje liefhebbers.

dus nu kun je er wel stijf tegen in gaan. Maar daar bereik je gewoon niks mee hier.

Mijn advies, wees zelf gewoon wat vriendelijker . . . dan wordt je echt wel geholpen hoor!!!!

maak me niet uit joh stelde gewoon vriendelijk een vraag en verwacht dan van een volwassene een normaal antwoord terug en geen bla bla . maa rgeeft niet zal de beheerder van dit forum wel inlichten met naam en toenaam en ook dat men als antwoord nep site toe stuurt wederom me tnaam en toenaam.

laa tmijn probleem wel uit zoekn door de dealer hoor heb deze aanfluiting onde de naam opel nie tnodig

maak me niet uit joh stelde gewoon vriendelijk een vraag en verwacht dan van een volwassene een normaal antwoord terug en geen bla bla . maa rgeeft niet zal de beheerder van dit forum wel inlichten met naam en toenaam en ook dat men als antwoord nep site toe stuurt wederom me tnaam en toenaam.

laa tmijn probleem wel uit zoekn door de dealer hoor heb deze aanfluiting onde de naam opel nie tnodig

Haha gezellig type...

NOT!!!!!!!!!!!!!!:puke

klinkt als kromme schijf of afgesleten blokjes als ik het zo lees

als de ABS een storing zou hebben (dus niet goed zou werken) dan had je on herroepelijk een storingmelding (lampje) op je dash gekregen dus denk toch dat het iets simpelers is dan je ABS :thumbup

HEREN ... we kunne ook IETS gastvrijer zij dan nu ? ... ok meneer het niet de meest nette manier gekozen om zich hier te presenteren maar daar is het nu al te laat voor ...

we worden zelf ook wel kinderachtig hier nu hoor :hmmz (ja ja ik weet het ... het gebeurt zo vaak)

bedankt sjouke maar schijven zijn al vervangen me tnieuwe blokken

sinds kort ook lampje abs branden dan weer wel dan wee rniet

abs unit vervangen (ruil van rhenoy ) maar probleem bleef heb nu abs comp afgeschroefd en naar actronocs gestuurt voor revisie hoop dat dan opgelost is . eind mei komt ook nieuwe tandkrans linksvoor met homokineet . dan hopelijk opgelost maar is wel hardnekkige storing hoor volgens andere site is dat typisch opel met kelsey-hayes comp

op je abs

ooowwwww ... jep dat is vast een defecte ABS ring heb ik onlangs ook gehad kweet niet meer wat dat gekost heeft overigens maar toen was het wel opgelost

PS als je nog eens een probleempje hebt met de Vec ...

vermeld dan ff goed welke motor, wat het probleem is, en wat je er al aan gedaan hebt (want ik had nergens gelezen dat je de schijfjes al had vervangen)

Terug
Naar boven