• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

abs

origineel gepost door roy290

maak me niet uit joh stelde gewoon vriendelijk een vraag en verwacht dan van een volwassene een normaal antwoord terug en geen bla bla . maa rgeeft niet zal de beheerder van dit forum wel inlichten met naam en toenaam en ook dat men als antwoord nep site toe stuurt wederom me tnaam en toenaam.

laa tmijn probleem wel uit zoekn door de dealer hoor heb deze aanfluiting onde de naam opel nie tnodig

je doet maar ;)

oke sjouke , maar wee tjij toevaliig hoeveel tanden die abs ring had of heb jij geen vectra met bouwjaar 2000.

schijnt ook niet echt standaard te zijn die ring te vervangen

je schijnt ze te hebben met 27 , 29 of 33 tanden

is al gebeurt silver speed toevallig woont hij ook in mijn woonplaats. maar voor mij is het hu klaar hoor wil geen mail meer ontvangen van jou .

geen idee ik heb een veccie uit '97 en ik heb Dr Stellema er bij geroepen (lokale Opel monteur met gouwe handjes :D)

oke zou je is kunnen informeren bij die dr of het inderdaad verschil geeft in tanden op je abs ring alvast bedankt

wel fijn al sje zo een dokter in d ebuurt hebt :thumbup:thumbup

origineel gepost door roy290

maak me niet uit joh stelde gewoon vriendelijk een vraag en verwacht dan van een volwassene een normaal antwoord terug en geen bla bla . maa rgeeft niet zal de beheerder van dit forum wel inlichten met naam en toenaam en ook dat men als antwoord nep site toe stuurt wederom me tnaam en toenaam.

laa tmijn probleem wel uit zoekn door de dealer hoor heb deze aanfluiting onde de naam opel nie tnodig

Hier ook nog even weer mijn naam!!!!:o

Henk

nou wat ben ik daar blij mee , zit ik dus niet op te wachten he

dus nu is het wel welletjes .

groeten .:cry:cry:cry:cry::o

Hey,

Wil hier toch nog even op reageren, die link die ik je gaf was NIET nep, het feit dat je binnen komt stormen zonder jezelf netjes voor te stellen was ook niet netjes, misschien was mijn eerste respons wat te direct maar hoop wel dat je snapt dat dit voor de mensen die regelmatig op dit forum zitten dit niet leuk is... helemaal niet als dit elke week een paar keer gebeurt waarna je de vragers niet meer terug ziet.

Terug
Naar boven