• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Accu leeg nà 2 dagen in de garage!!

Hoepla! Volgende probleem.

Nadat ik eerst met een lege accu had gestaan door het laten branden van mijn pakkeerlicht en vervolgens na een paar dagen weer een lege accu, maar dan met NIETS aan! Bleek volgens de "kenners" dat ik een nieuwe accu nodig had. Deze er in laten zetten en ja hoor! 2 dagen de auto niet gebruikt en weer is de accu helemaal leeg! Ben en goede klant van de Wegenwacht voor opstarten. Maar ik wordt er nu doodziek van.

Kan iemand mij misschien helpen en mij in de richting wijzen waar ik nu moet gaan zoeken? Of moet ik dit echt door een garage/dealer laten nakijken en testen? Of moet ik gewoon maar een andere auto gaan kopen?

Het lijkt erop dat je ergens een lek spanning hebt. Omdat je zelf aangeeft dat de accu na +/- 2 dagen steeds leeg is.

-Kun je even meer informatie geven over welke auto het gaat?

-Lek spanning bij de radio?

-Heb je alarm in de auto zitten?

Hallo Heren Dolby en Thaitanium27 ,

Allereerst het gaat hier om een Opel Meriva . Intussen is het probleem al opgelost en wel door de monteur van de ANWB!! Hoera.

Het bleek, dat de interieurverlichting (achter) aan bleef staan en wel omdat de schakelaar verkeerd stond!! Dat heb je met die oude mannetjes (78) die zo nodig auto willen rijden.

Ik ben z'n automobilist, waarvan de auto moet starten, rijden , remmen en sturen. Dan gaat alles goed, maar owee als er wat niet werkt.

Dus heren bedankt voor uw aandacht. Ik hoop dat er voorlopig géén gez..k meer komt, want dat is erg slecht voor mijn hart.

Bedankt voor het doorgeven hoe het is opgelost. Daar hebben andere mensen hier op het forum tenminste ook wat aan. :thumb

Mooi dat het is opgelost. Veel plezier met de Meriva. :thumbup

Op zich vindt ik dit wel vreemd: weet niet hoe het bij de Meriva is maar bij mijn (toch al oudere Zafira) gaat alle verlichting altijd na 59 minuten uit, geregeld door de multitimer.

@midnight black dat wist ik niet eens. Heb zelf ook een oude Zafira. Nog nooit getest. :thumbup

@midnight black wrote:Op zich vindt ik dit wel vreemd: weet niet hoe het bij de Meriva is maar bij mijn (toch al oudere Zafira) gaat alle verlichting altijd na 59 minuten uit, geregeld door de multitimer.

Terug
Naar boven