• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

accu verwisselen

saluma

Post vaak
Ik moet tot m'n grote spijt zeggen dat de Astra weggat.Hij maakt plaats voor een Volvo V40.

Nu de Astra ingeruild wordt wil ik wel de accu verwisselen voor die van de Kadett.

In de Kadett zit een 44 Amh accu en in de Astra een 55Amh accu.

Kan ik de 55 in de Kadett zetten (automaat).

Ik denk het wel,maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even.

Even voor de duidelijkheid: De Kadett blijft!!!!!!!!

Die KAN ik gewoon niet wegdoen.Ik hou van hem!!!!!!!

groetjes Marcel.

Dat kan PRIMA !

Heb ik ook gedaan: In mijn Astra F een 55 Amh ipv een 44.

De accu is alleen een beetje hoger en breder maar past nog prima in de accuhouder/bak

Het kan dus ook prima in de Kadett E.

Groet, Rik

Dat kan PRIMA !

Heb ik ook gedaan: In mijn Astra F een 55 Amh ipv een 44.

De accu is alleen een beetje hoger en breder maar past nog prima in de accuhouder/bak

Het kan dus ook prima in de Kadett E.

Groet, Rik

Top Rik!!!

Dankjewel.Dan heb ik in iedergeval wat meer stroom om eventueel wat door te kunnen starten.(niet dat het nodig is,want 1 tikje tegen de contactsleutel,en de Kadett loopt al)

Vrijdag ga ik hem over zetten

groetjes Marcel.

Top Rik!!!

Dankjewel.Dan heb ik in iedergeval wat meer stroom om eventueel wat door te kunnen starten.(niet dat het nodig is,want 1 tikje tegen de contactsleutel,en de Kadett loopt al)

Vrijdag ga ik hem over zetten

groetjes Marcel.

haha das ook toevallig.

ik heb ook een volvo v40 gekocht en daarom mag mijn astra station GSi ook weg :D:D

ow enne die accu is geen enkel probleem

gr vinc

haha das ook toevallig.

ik heb ook een volvo v40 gekocht en daarom mag mijn astra station GSi ook weg :D:D

ow enne die accu is geen enkel probleem

gr vinc

helaaas ging het feest niet door!

De Astra accepteerde de 44 Amh niet!Na een kilometer of 2 begon hij in 1 keer de toeren op te voeren naar 2000.

Ik kon doen wat ik wilde maar hij ging niet terug naar zijn originele toerenstand.

Terug naar huis en de accu van 55 Amh erin gezet.de motor gestart en het was over!!!!!!

Dus helaas heeft de Kadett zijn oude accu weer terug.

Maargoed,

de Volvo hebben we binnen en de Astra laten staan bij de garage.

Hier wat foto's van onze nieuwe aanwinst.

groetjes Marcel.

VolvoV40maart2011001.jpg

VolvoV40maart2011008.jpg

VolvoV40maart2011011.jpg

helaaas ging het feest niet door!

De Astra accepteerde de 44 Amh niet!Na een kilometer of 2 begon hij in 1 keer de toeren op te voeren naar 2000.

Ik kon doen wat ik wilde maar hij ging niet terug naar zijn originele toerenstand.

Terug naar huis en de accu van 55 Amh erin gezet.de motor gestart en het was over!!!!!!

Dus helaas heeft de Kadett zijn oude accu weer terug.

Maargoed,

de Volvo hebben we binnen en de Astra laten staan bij de garage.

Hier wat foto's van onze nieuwe aanwinst.

groetjes Marcel.

VolvoV40maart2011001.jpg

VolvoV40maart2011008.jpg

VolvoV40maart2011011.jpg

Schuur de accu polen van die 44AH accu effe op.... Kan goed zijn dat die niet genoeg stroom geeft of slechte massa had.

Kan niet zo zijn dat een auto afslaat omdat de accu slecht is. Hij hoort te kunnen lopen zonder de accu :P

Schuur de accu polen van die 44AH accu effe op.... Kan goed zijn dat die niet genoeg stroom geeft of slechte massa had.

Kan niet zo zijn dat een auto afslaat omdat de accu slecht is. Hij hoort te kunnen lopen zonder de accu :P

De Astra sloeg niet af,maar het toerental schoot omhoog naar 2000 toeren.En hij wilde niet terug.

Maargoed,het 'leed' is geleden.

De accu van de Kadett staat hier onder de lader,en komt er morgen weer in.

groetjes Marcel.

De Astra sloeg niet af,maar het toerental schoot omhoog naar 2000 toeren.En hij wilde niet terug.

Maargoed,het 'leed' is geleden.

De accu van de Kadett staat hier onder de lader,en komt er morgen weer in.

groetjes Marcel.

Terug
Naar boven