• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Accu

Laadt de accu wel bij dan?

Als je rijdt moeten de ruitenwissers gewoon normaal werken en niet langzaam gaan.

Het is zinloos om een nieuwe accu te plaatsen als deze niet wordt bijgeladen.

Gr Ronald.

@rfbroek wrote:Laadt de accu wel bij dan?

Als je rijdt moeten de ruitenwissers gewoon normaal werken en niet langzaam gaan.

Gr Ronald.

Anwb heeft dat allemaal door gemeten en dat was goed.Hij zei dat het aan de accu lag

Ik heb me deze laten aansmeren,maar heb geen idee of het de goede ampere heeft want dat staat er niet op.

Misschien kan iemand hier mij vertellen of deze goed genoeg is voor mijn corsa A.

@rfbroek wrote:Laadt de accu wel bij dan?

Gr Ronald.

Anwb heeft dat allemaal door gemeten en dat was goed.Hij zei dat het aan de accu lag

Ik heb me deze laten aansmeren,maar heb geen idee of het de goede ampere heeft want dat staat er niet op.

Misschien kan iemand hier mij vertellen of deze goed genoeg is voor mijn corsa A.

Ik kan er niks van maken hoeveel ampere deze heeft. Kun je m wel vast klemmen onderaan? kan het niet helemaal duidelijk zien. Wil ie weer starten?

Ik kan er niks van maken hoeveel ampere deze heeft. Kun je m wel vast klemmen onderaan? kan het niet helemaal duidelijk zien. Wil ie weer starten?

Prima accu voor een Corsa-A :)

Hij heeft 't koudstart vermogen van een 44AH accu, wat overigens de voorgeschreven accu is voor een Corsa-A :)

Prima accu voor een Corsa-A :)

Hij heeft 't koudstart vermogen van een 44AH accu, wat overigens de voorgeschreven accu is voor een Corsa-A :)

@Aapje wrote:Prima accu voor een Corsa-A :)

Okee super en bedankt :thumb

@Aapje wrote:Prima accu voor een Corsa-A :)

Okee super en bedankt :thumb

@Peter Reedijk wrote:sorry was de foto vergeten.

ik zou alleen even naar je minpool kijken , lijkt net of er ruimte tussen de pool en klem zit ( kan zijn dat die japaccu een dunnere minpool heeft en daardoor niet goed klemt en ik zou de klem even opschuren ivm roestvorming op de klem ;) ) .

Want bij de pluspool zie je dat de klem er mooi om heen valt en strak om de pool zit ;) .

@Peter Reedijk wrote:sorry was de foto vergeten.

ik zou alleen even naar je minpool kijken , lijkt net of er ruimte tussen de pool en klem zit ( kan zijn dat die japaccu een dunnere minpool heeft en daardoor niet goed klemt en ik zou de klem even opschuren ivm roestvorming op de klem ;) ) .

Want bij de pluspool zie je dat de klem er mooi om heen valt en strak om de pool zit ;) .

@crossagek wrote:@Peter Reedijk wrote:sorry was de foto vergeten.

Heeft de roest dan invloedop de accu?

Kreeg de klem er niet zo makkelijk op had ook wat haast ,maar zal morgen nog even kijken of ik het wat beter kan maken.

Terug
Naar boven