• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

acculampje

[rquote=1885711&tid=144070&author=Ezaag]Keej maar ik heb geen apparatuur om dat te meten :s

ken wel de anwb bellen. of is dat makkelijker om meteen langs de garage te rijden?[/rquote]

Dan zou ik idd even bij Opel langsgaan zo snel mogelijk, voordat je stil komt te staan met een lege accu.

[rquote=1885711&tid=144070&author=Ezaag]Keej maar ik heb geen apparatuur om dat te meten :s

ken wel de anwb bellen. of is dat makkelijker om meteen langs de garage te rijden?[/rquote]

anwb kan je volgensmij maar 3x per jaar om hulp vragen of zoiets dat ik gehoord had.

als de auto rijd is het makkelijker om even langs een garage te gaan die zien zo wat er aan de hand is.

kunnen ze gelijk het kostenplaatje geven van evt. reparatie.

anwb kan je volgensmij maar 3x per jaar om hulp vragen of zoiets dat ik gehoord had.

als de auto rijd is het makkelijker om even langs een garage te gaan die zien zo wat er aan de hand is.

kunnen ze gelijk het kostenplaatje geven van evt. reparatie.

ja idd zal morgen wel langs rijden als ik op tijd ben.. en als ie nog strat....

anders bel ik als nog wel de anwb. Ben chauffeur dus weet nooit hoelaat ik klaar ben..

Maar zou het niet kunnen dat die voor de helft werkt ofzo?

omdat die meer toeren ging maken..?

want normaal doet die dat nooit zelfs niet als het - 6 is

ja idd zal morgen wel langs rijden als ik op tijd ben.. en als ie nog strat....

anders bel ik als nog wel de anwb. Ben chauffeur dus weet nooit hoelaat ik klaar ben..

Maar zou het niet kunnen dat die voor de helft werkt ofzo?

omdat die meer toeren ging maken..?

want normaal doet die dat nooit zelfs niet als het - 6 is

half werken volgensmij niet echt, zou misschien wel kunnen maar volgensmij zou dan sowieso het lampje uit moeten gaan.

maar dat de motor in toeren stijgt lijkt me meer dat de dynamo er helemaal mee kapt en dat de motor daardoor minder belast word ofzo

laat maar horen als je weet wat t was :)

ben monteur in opleiding dus is altijd wel leuk om te weten of vermoedens kloppen :)

half werken volgensmij niet echt, zou misschien wel kunnen maar volgensmij zou dan sowieso het lampje uit moeten gaan.

maar dat de motor in toeren stijgt lijkt me meer dat de dynamo er helemaal mee kapt en dat de motor daardoor minder belast word ofzo

laat maar horen als je weet wat t was :)

ben monteur in opleiding dus is altijd wel leuk om te weten of vermoedens kloppen :)

hehe ja is goed Nick-c20xe

Ik ga nu naar me werk hopelijk ben ik optijd klaar. om langs te rijden bij de opel..

laat het je wel horen

bedankt voor de hulp alvast

en duim ff voor me moet nu de tunnel door zonder dynamo :o:o:o

hehe ja is goed Nick-c20xe

Ik ga nu naar me werk hopelijk ben ik optijd klaar. om langs te rijden bij de opel..

laat het je wel horen

bedankt voor de hulp alvast

en duim ff voor me moet nu de tunnel door zonder dynamo :o:o:o

Geen multimeter is huis ?

Die kun je ervoor gebruiken namelijk....

Groet, Rik

Geen multimeter is huis ?

Die kun je ervoor gebruiken namelijk....

Groet, Rik

Nee had al gekeken maar vamorgen was het feest hoor niks deed het meer :hmmz:cry

gelukkig ben ik vroeg klaar dus heb de anwb maar gebeld die is nu onderweg :) kunne ze me ook meteen zeggen wat het is :)

Jullie horen het zo van me

Nee had al gekeken maar vamorgen was het feest hoor niks deed het meer :hmmz:cry

gelukkig ben ik vroeg klaar dus heb de anwb maar gebeld die is nu onderweg :) kunne ze me ook meteen zeggen wat het is :)

Jullie horen het zo van me

Nou het was dus me dynamo :( maar is een diesel dus moet weer een speciale in van 300 euro ofzo :S heb hem nu naar de garage gebracht hopelijk is ie morgen klaar.. :)

Heb meteen gevraagd of ze naar me schobrekers voor wilde kijken want die kraken dus ben benieuwd wat dat is. Hopelijk hoeven ze alleen gesmeerd te worden. :)

Bedankt voor jullie advies

Nou het was dus me dynamo :( maar is een diesel dus moet weer een speciale in van 300 euro ofzo :S heb hem nu naar de garage gebracht hopelijk is ie morgen klaar.. :)

Heb meteen gevraagd of ze naar me schobrekers voor wilde kijken want die kraken dus ben benieuwd wat dat is. Hopelijk hoeven ze alleen gesmeerd te worden. :)

Bedankt voor jullie advies

300 euro??? zou dit even na vragen of dat wel klopt meestal krijg je dan een gereviseerde en die kost meestal iets van 100-150 euro.

correct me if i'm wrong!!

300 euro??? zou dit even na vragen of dat wel klopt meestal krijg je dan een gereviseerde en die kost meestal iets van 100-150 euro.

correct me if i'm wrong!!

437497 Dynamo

100 AMPERE 6 RIB MV POELIE W AANSLUITING

HANDBAK MET/ZONDER AIRCO € 336,00 Valeo

dat is mijngossier.nl

is weer zo speciaal kut ding met vaciumpomp...

En je komt er amper bij als je hem los heb zit je vast tussen de turbo :S dus die moest ook helemaal los enzo...

Hij is nu bijna klaar hij gaat morgen alleen kijken naar die herrie wat er van me veering voor komt...

Hopelijk is het niet te ernstig teller staat al op 500 euro bijna :S

437497 Dynamo

100 AMPERE 6 RIB MV POELIE W AANSLUITING

HANDBAK MET/ZONDER AIRCO € 336,00 Valeo

dat is mijngossier.nl

is weer zo speciaal kut ding met vaciumpomp...

En je komt er amper bij als je hem los heb zit je vast tussen de turbo :S dus die moest ook helemaal los enzo...

Hij is nu bijna klaar hij gaat morgen alleen kijken naar die herrie wat er van me veering voor komt...

Hopelijk is het niet te ernstig teller staat al op 500 euro bijna :S

Nou dat gekraak was dus me stabilisatorstang die was afgebroken..

die is ook meteen vervangen die was 26 euro dus dat viel mee.. Nu is ie weer helemaal goed :D

Bedankt voor de tips en advies

Terug
Naar boven