• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achteras 70% voor dagelijks?????

Ik geloof dat een volledig asje in occasie toch geen 1000 euro gaat???

Nog steeds geinteresseerd in de aangeboden as

mag je altijd doorverwijzen

Ivan

Ivan

origineel gepost door hillclimber16V

Ivan

voor gebruikte sperassen vragen ze vandaag de dag ook al tussen de 800 en 1200 euro hoor...

origineel gepost door hillclimber16V

Ivan

voor gebruikte sperassen vragen ze vandaag de dag ook al tussen de 800 en 1200 euro hoor...

deze vraagt zelfs rond de 1400 a 1500 denk ik....

ga het even bekijken....

alvast bedankt voor de reaktie jongens :thumbup

deze vraagt zelfs rond de 1400 a 1500 denk ik....

ga het even bekijken....

alvast bedankt voor de reaktie jongens :thumbup

Ik zelf zou het altijd nieuw kopen, de 2e hands prijs scheelt (in mijn ogen) te weinig t.o.v. nieuw. Maar stel, je koop er (per ongeluk) één met versleten platen, wat zou de aanschaf van de platen kosten?

Een wormsper zou ik zelf niet nemen, die schijnt nogal abrupt in te komen, en spert niet altijd (van horen zeggen)

Ik zelf zou het altijd nieuw kopen, de 2e hands prijs scheelt (in mijn ogen) te weinig t.o.v. nieuw. Maar stel, je koop er (per ongeluk) één met versleten platen, wat zou de aanschaf van de platen kosten?

Een wormsper zou ik zelf niet nemen, die schijnt nogal abrupt in te komen, en spert niet altijd (van horen zeggen)

ik weet in engeland zit een firma die hebben nieuwe op de markt gebracht voor de manta, en deze zijn niet eens zo duur. Kosten volgens mij rond de 750 euro, maar niemand die het tot nu toe geprobeerd heeft. Zijn dus ook gewoon spare's voor te krijgen:)

ik weet in engeland zit een firma die hebben nieuwe op de markt gebracht voor de manta, en deze zijn niet eens zo duur. Kosten volgens mij rond de 750 euro, maar niemand die het tot nu toe geprobeerd heeft. Zijn dus ook gewoon spare's voor te krijgen:)

Heb ook wat sperren onder gehad vroeger mijn ervaring qua rijden met de sperren ,ook gewoon voor dagelijks gebruik zijn de volgende .

ZF -40% sper :thumbup

ZF -75% sper :thumbup

0/100% quaife/wormsper ,ik vond het :puke hakt er in een keer in :swear niet mooi te doseren als een platesper.Ik vond het ondingen,zou ik nooit meer aanschaffen, dan liever zonder.

Ga je de sper niet gebruiken waar die echt voor gemaakt is (Driften/race/rally ,etc.)

zou ik zo ie zo geen sper aanschaffen zonde geld.

Het is natuurlijk wel super stoer om te kunnen zeggen dat er een sper onder je wagen zit maar als je er niks mee doet /kunt sta je toch een beetje voor ...

Wil je een sper kopen , koop hem dan zijn er zat te koop , ja die dingen kosten geld , so what ,spaar je er wat langer voor !

das mijn mening ;)

Heb ook wat sperren onder gehad vroeger mijn ervaring qua rijden met de sperren ,ook gewoon voor dagelijks gebruik zijn de volgende .

ZF -40% sper :thumbup

ZF -75% sper :thumbup

0/100% quaife/wormsper ,ik vond het :puke hakt er in een keer in :swear niet mooi te doseren als een platesper.Ik vond het ondingen,zou ik nooit meer aanschaffen, dan liever zonder.

Ga je de sper niet gebruiken waar die echt voor gemaakt is (Driften/race/rally ,etc.)

zou ik zo ie zo geen sper aanschaffen zonde geld.

Het is natuurlijk wel super stoer om te kunnen zeggen dat er een sper onder je wagen zit maar als je er niks mee doet /kunt sta je toch een beetje voor ...

Wil je een sper kopen , koop hem dan zijn er zat te koop , ja die dingen kosten geld , so what ,spaar je er wat langer voor !

das mijn mening ;)

Ik zou met mijn Ascona niet professioneel gaan racen of rally rijden, maar wel de afgelegen zandweggetjes opzoeken, enop verlaten regenachtige herfstdagen de achterkant de vrije ruimte geven. :D

Hiervoor lijkt het mij ideaal om een 40% sper te hebben. :hmmz

Ik zou met mijn Ascona niet professioneel gaan racen of rally rijden, maar wel de afgelegen zandweggetjes opzoeken, enop verlaten regenachtige herfstdagen de achterkant de vrije ruimte geven. :D

Hiervoor lijkt het mij ideaal om een 40% sper te hebben. :hmmz

Terug
Naar boven