• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Achterbank kan niet meer omhoog

DarkSpeeder

Post weinig
Zoals de topic al aangeeft kan mijn achterbank van mijn astra G niet meer omhoog. Doordat de popnagel van de middelste gordel ontbrak en ik hier niet meer bij stil heb gestaan heeft mijn auto bij het omlaag klappen van mijn achterbank, de gordel vergrendeld waardoor deze verhinderd dat ik de bank weer omhoog kan krijgen.

Iemand hier een oplossing voor toevallig?

ja los halen van onder gaat ook niet lukken, ik weer niet of het lukt de leuning los te schroeven??

Willem

ja los halen van onder gaat ook niet lukken, ik weer niet of het lukt de leuning los te schroeven??

Willem

Wim-v6 kun jij me vertellen waar de schroeven/torx zitten om de leuning los te schroeven?

Ik kon wel de bankleuning een stukje omhoog tillen zodat ik bij de bevestigings punt kwam van de gordels.

Wim-v6 kun jij me vertellen waar de schroeven/torx zitten om de leuning los te schroeven?

Ik kon wel de bankleuning een stukje omhoog tillen zodat ik bij de bevestigings punt kwam van de gordels.

Normaal alleen in de onderste 2 hoeken, weet alleen niet exact waar deze zitten, van de vectra-B weet ik wel, die zitten in de leuning als je m plat legt kan je daarbij.

Willem

Normaal alleen in de onderste 2 hoeken, weet alleen niet exact waar deze zitten, van de vectra-B weet ik wel, die zitten in de leuning als je m plat legt kan je daarbij.

Willem

Terug
Naar boven