• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Achterbank weer netjes gemaakt

Freestyler

Post veel
Aangezien ik me al een tijdje stoorde aan mijn achterbank, heb ik die gister avond eruit gehaald.

Wat me eraan stoorde was het gapende gat tussen de bank en de vloer, blijkbaar heeft een van de vorige eigenaren het frame een beetje uit proportie getrokken tijdens demontage.

Heb gisteravond het stof van het schuim afgehaald en die op de wol was in de wasmachine gedaan. Daarna de hele ochtend en middag buiten gehangen om te drogen.

Heb in de tussentijd de reserve exclusief bank ook het stof afgehaald, en daar het bruine stof overheen getrokken en vast gezet. En ziet nu gelijk een pak beter uit :)

Het ervoor:

P9063941.jpg

Het erna:

PicTure-0130.jpg

PicTure-0131.jpg

Blijft een pokke werk, maar resultaat laat zich zien ;)

Zodra ik ergens een goedkoop setje voorstoelen weet uit te halen, zijn die ook aan de beurt

Eerste foto's zijn gemaakt met een fatsoenlijke camera, 2de en 3de met een camera waar je ook mee kunt bellen ;) (kun je ook goed zien in het kleur verschil van de voorstoelen en de zij panelen, daar is niets mee gedaan)

Zijn zijn echter wel iets lichter geworden (wat wassen al niet kan doen :P)

Mooi!

Ik hoop ook ooit nog eens een setje Recaro's in deze kleur te vinden, daar mijn Ascona van binnen ook helemaal beige is. Mooi!

Terug
Naar boven