• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achterkant wordt licht

[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]Waarom zou met zo'n (toch best wel op filmdoek) opel manta gaan scheuren.

Kleur valt zowiezo al op.

En danboven de 180 km??? hier in nederland.

Lijkt mij vragen om problemen.

Denk niet eens dat zoiets gaat lukken met die overvolle wegen hier.

Maar stel dat.

K'denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.

Voor The New Kids,ook de film

Schreeuw om erkenning.

Zo van ja dat was wel mijn manta.

[/rquote]

Onzin zeg...

Ding is gewoon klaar gemaakt om zo nu en dan ook eens mee te gaan racen (op circuit)

En dat ze zijn auto gevraagd hebben voor de film, ja das lachen...alleen jammer van het gezeur met de auto na de film

voor de aandacht doe ik het niet, voordat de serie uitkwam reed ik niet anders ;) en een manta is niet voor niks eens sportwagen... kom tenslotte vaak genoeg in duitsland.....

@ freestyler komend weekend komt de nieuwe motor als goed is erin vorige weet wat tegenslag gehad :) maar die afgesteld wordt zal ik wel een paar leuke video's maken en posten.

@ fearless en al ingeschreven voor de time attack :D beetje minder dat het helemaal in assen is. zandvoort was een stuk dichter bij

voor de aandacht doe ik het niet, voordat de serie uitkwam reed ik niet anders ;) en een manta is niet voor niks eens sportwagen... kom tenslotte vaak genoeg in duitsland.....

@ freestyler komend weekend komt de nieuwe motor als goed is erin vorige weet wat tegenslag gehad :) maar die afgesteld wordt zal ik wel een paar leuke video's maken en posten.

@ fearless en al ingeschreven voor de time attack :D beetje minder dat het helemaal in assen is. zandvoort was een stuk dichter bij

Wilde ik nog typen,wat niet lukt,kwa beperkingen op dit opelforum.

Succes kerel.Dikke duim omhoog:thumbup

Wilde ik nog typen,wat niet lukt,kwa beperkingen op dit opelforum.

Succes kerel.Dikke duim omhoog:thumbup

[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]

K'denk eerder dat je erkening zoek voor het fijt dat ze jou manta gebruikt hebben.

Schreeuw om erkenning.

[/rquote]

Manta is er al iets langer dan de film. En de meesten bouwen er geen 150+ pk in om netjes 120 te gaan rijden. Gehele auto is aangepast om een schreeuw van erkenning ? :wtf

Wazig dit

[rquote=1862938&tid=141832&author=manta73]

Schreeuw om erkenning.

[/rquote]

Manta is er al iets langer dan de film. En de meesten bouwen er geen 150+ pk in om netjes 120 te gaan rijden. Gehele auto is aangepast om een schreeuw van erkenning ? :wtf

Wazig dit

[rquote=1862132&tid=141832&author=dr_antrax volgens mij zijn de laatste modellen van de manta b gsi ook een stuk beter geïsoleerd. ik denk dat ik in april nieuwe banden achterop zet als ze nog steeds vierkant zijn en dan ga ik verder zoeken na het probleem.[/rquote]

:hmmzBeter geïsoleerd?... Ze hebben er voor de eerste keer isolatie in gebruikt!!!:wors

In de mijne nu ook:P

[rquote=1862132&tid=141832&author=dr_antrax volgens mij zijn de laatste modellen van de manta b gsi ook een stuk beter geïsoleerd. ik denk dat ik in april nieuwe banden achterop zet als ze nog steeds vierkant zijn en dan ga ik verder zoeken na het probleem.[/rquote]

:hmmzBeter geïsoleerd?... Ze hebben er voor de eerste keer isolatie in gebruikt!!!:wors

In de mijne nu ook:P

Terug
Naar boven