• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achterlamp units vervangen

• Topic starter Topic starter gwn
  • Startdatum Startdatum

gwn

Lid
Mede forumleden,

wie kan mij helpen met het volgende: ik heb een hatchback (dus 5drs) astra H uit 2005. Hierop zitten de achterlampen met melkglas zeg maar. Persoonlijk vind ik de "dark smoke" achterlampen van de facelift modellen veel mooier. (Dezelfde zitten standaard op een GTC).

Nu weet ik dat de GTC en de geschikte lampen voor mijn auto niet passen.

Nu heb ik van Hella achterlamp units gevonden die als volgende part nummer hebben:

Fabrikantcode: 9EL 354 073-021 (rechts)

Fabrikantcode: 9EL 354 073-011 (links)

1 222 356 OPEL

93190307 OPEL

1 222 356 VAUXHALL

93190307 VAUXHALL

Kan iemand die daar bronnen voor heeft nakijken of dit de juiste opel part nummers zijn voor de 5 deurs? Ik kom er namelijk niet echt achter bij de verkopende partij. Op een andere site heb ik deze lampen ook gevonden maar daar heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag.

Ik wil wel de Hella units hebben aangezien dit de originele opels ook zijn zover ik weet?

merci alvast

groet

ricardo

Terug
Naar boven