• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achterlicht+mistlicht

boekje1

Post weleens wat
vraag heb een astra.f 1,4 sedan 1994

nu zag ik vanavond toen mijn vrouw weg reed dat 1 van mijn achterlichten ook funcsioneerd als mistlicht.

dus dat 1 achterlicht minder fel brand omdat de ander als mistlicht schijnt

is het niet zo dat er links of rechts boven je achterlicht een mistlicht zit en niet dat zowel achterlicht en mistlicht in 1 is...

Bij mij is het gescheiden.

Ik heb bij mn F een mistlamp die in een aparte unit zit naast het linkerachterlicht.

Bij mn E zit ie ook apart maar dan links onder.

Rik :)

Bij mij is het gescheiden.

Ik heb bij mn F een mistlamp die in een aparte unit zit naast het linkerachterlicht.

Bij mn E zit ie ook apart maar dan links onder.

Rik :)

Nee, bij veel wagens is het mistlicht uitgevoerd als een duplolamp aan één van de zijdes van de wagen in het 'normale achterlicht'.

Nee, bij veel wagens is het mistlicht uitgevoerd als een duplolamp aan één van de zijdes van de wagen in het 'normale achterlicht'.

mijn vriendin heeft ook een astra f uit 1997, maar daar zit het mislicht ook gecombineerd met het normale licht, maw het mislicht komt uit hetzelfde glaasje als het normale rode licht zodra de lampen aangezet worden.

het is maar net welk model/bouwjaar je hebt denk ik

mijn vriendin heeft ook een astra f uit 1997, maar daar zit het mislicht ook gecombineerd met het normale licht, maw het mislicht komt uit hetzelfde glaasje als het normale rode licht zodra de lampen aangezet worden.

het is maar net welk model/bouwjaar je hebt denk ik

Bij de Astra-F Sedan en Station is Links het Achterlicht Gecombineerd met het Mistlicht (en rechts is het Simpel ook te maken).

Dit is ook Bij de Vectra-B station het geval..

De Vectra-B is een geval apart. die heeft 2 achterlicht bollen per kant, daar is links de binnenste het mistlicht, de buitenste blijft gewoon achterlicht..

Bij de Astra-F Hatchback is het mistlicht wel geschieden van het achterlicht

Willem

Bij de Astra-F Sedan en Station is Links het Achterlicht Gecombineerd met het Mistlicht (en rechts is het Simpel ook te maken).

Dit is ook Bij de Vectra-B station het geval..

De Vectra-B is een geval apart. die heeft 2 achterlicht bollen per kant, daar is links de binnenste het mistlicht, de buitenste blijft gewoon achterlicht..

Bij de Astra-F Hatchback is het mistlicht wel geschieden van het achterlicht

Willem

@wim-v6 wrote:Bij de Astra-F Sedan en Station is Links het Achterlicht Gecombineerd met het Mistlicht (en rechts is het Simpel ook te maken).

klopt... mijn vriendin heeft een Astra-F sedan inderdaad

@wim-v6 wrote:Bij de Astra-F Sedan en Station is Links het Achterlicht Gecombineerd met het Mistlicht (en rechts is het Simpel ook te maken).

klopt... mijn vriendin heeft een Astra-F sedan inderdaad

Terug
Naar boven