• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

achterraam jalouzie ascona a

origineel gepost door mr-turbo

ik heb er nog een liggen voor een B die ik net op het punt sta om weg te doen, voor een paar biertjes mag je hem gratis ophalen :D

ik heb nog wel een paar biertjes koud staan! waar kan ik dat ding ergens ophalen?

ik heb hem gevonden bij een opel handelaar in Vaassen , genaamt limburg hij had hem nog 1 liggen nieuw in de verpakking,

iemand vond het schijnbaar lollig om met een scherp voorwerp de hele passagiers kant van krassen tevoorzien en een deuk in het dak aantebrengen:swear

deze van limburg heeft veel onderdelen voor de oudere opels

kom er ook regelmatig is ook bijna om de hoek

maar gefeliciteerd met de aanwinst ben ook benieuwd hoe ie er op staat

Terug
Naar boven