• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ADAC Rallye Grönegau - Rallye - 11.06.2011

oordeel zelf

2801me.jpg

vorig jaar na de schade in gronegau, heb ik besloten hem grondig aan te pakken, nu ben ik al zover :hmmz ,kun jij wel ong. nagaan hoe lang dit nog gaat duren.

afgelopen en komende weken heb ik ook andere bezigheden, en ik doe alles alleen dussssssss........

de "vorderingen" zijn te volgen op http://ascona-rallyteam.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat "probleem" lost zich wel op zodra de rally in gang gezet is ;) en soms wisselt 't nog vlak voor aanvang, wij hadden vorig jaar ook een ander nr dan het uiteindelijke startnr. we zien wel.

De ascona nog niet klaar?

voor volgende week wordt dat niks dus :D

Wanneer wel, valt en staat met de tijd per dag/week/maand die je erin steekt, naast geld wat je per dag/week/maand erin kan/wil steken.

In de regel doe ik ook alles alleen en met sommige ben ik een jaar tot 2 jaar flink bezig, en momenteel heb ik een uitscchieter die na 6 jaar nog steeds niet verder is dan een kale koets met assen.

oordeel zelf

2801me.jpg

vorig jaar na de schade in gronegau, heb ik besloten hem grondig aan te pakken, nu ben ik al zover :hmmz ,kun jij wel ong. nagaan hoe lang dit nog gaat duren.

afgelopen en komende weken heb ik ook andere bezigheden, en ik doe alles alleen dussssssss........

de "vorderingen" zijn te volgen op http://ascona-rallyteam.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Wanneer wel, valt en staat met de tijd per dag/week/maand die je erin steekt, naast geld wat je per dag/week/maand erin kan/wil steken.

In de regel doe ik ook alles alleen en met sommige ben ik een jaar tot 2 jaar flink bezig, en momenteel heb ik een uitscchieter die na 6 jaar nog steeds niet verder is dan een kale koets met assen.

Gisteren was de rally, we hebben een leuk weekend gehad, alles ging voor ons vrij goed, een paar foutjes en de tijdkaarten invullen ging niet vlekkeloos, aandachtspuntje voor de volgende keer.

De gehele dag lagen we tussen plaats 33-39 uiteindelijk incl. straftijd geëindigd op de 45e plaats algemeen.

Ik zeg: volgend jaar weer, was weer leuk en gezellig :thumbup

Beelden van ons en Bas Dikken / Rico Nekkers;

" onclick="window.open(this.href);return false; op 2:45

" onclick="window.open(this.href);return false; op 6:29

" onclick="window.open(this.href);return false; op 5:57

En met dank aan kadettjec:

De onboards:

[youtube:17aw7mcq]

Bas/Rico KP 1.

Bas/Rico KP 2.

Bas/Rico KP 3.

Henk/marcel KP4.

Henk/marcel KP6.

Gisteren was de rally, we hebben een leuk weekend gehad, alles ging voor ons vrij goed, een paar foutjes en de tijdkaarten invullen ging niet vlekkeloos, aandachtspuntje voor de volgende keer.

De gehele dag lagen we tussen plaats 33-39 uiteindelijk incl. straftijd geëindigd op de 45e plaats algemeen.

Ik zeg: volgend jaar weer, was weer leuk en gezellig :thumbup

Beelden van ons en Bas Dikken / Rico Nekkers;

" onclick="window.open(this.href);return false; op 2:45

" onclick="window.open(this.href);return false; op 6:29

" onclick="window.open(this.href);return false; op 5:57

Hier alle beelden van bas en henk bij elkaar (onboard en buiten de auto) Met dank aan Kadettje

" onclick="window.open(this.href);return false;

Helaas ging het op de laatste kp mis voor bas

Hier een paar foto's hoe de kadett erbij lag

IMG00237-20110611-1716.jpg

IMG00238-20110611-1758.jpg

IMG00239-20110611-1758.jpg

IMG00240-20110611-1758.jpg

IMG00241-20110611-1759.jpg

Kp 6 op de onboard van henk in de auto staat bas te zwaaien op dat punt lag die in de sloot

En met dank aan kadettjec:

De onboards:

Bas/Rico KP 1.

Bas/Rico KP 2.

Bas/Rico KP 3.

Henk/marcel KP4.

Henk/marcel KP6.

@CoupeetjeJr wrote:Hier alle beelden van bas en henk bij elkaar (onboard en buiten de auto) Met dank aan Kadettje

Kp 6 op de onboard van henk in de auto staat bas te zwaaien op dat punt lag die in de sloot

[youtube:3ppvv3g6]

Ramon bedankt voor de beelden :jerry

Hier alle beelden van bas en henk bij elkaar (onboard en buiten de auto) Met dank aan Kadettje

@Jaccoooo wrote:quote]

best wel een optimistisch startnr. vooral voor iemand die 5 jr. geen rally gereden heeft ;)

Was een erg mooie rally, erg genoten, vooral de mooie proeven en landweggetjes waren fentastisch.

En een hoog opel gehalte was er aanwezig. :wub

Toch 44e geworden :D

@CoupeetjeJr wrote:Hier alle beelden van bas en henk bij elkaar (onboard en buiten de auto) Met dank aan Kadettje

[youtube:3ppvv3g6]

Ramon bedankt voor de beelden :jerry

@Jaccoooo wrote:quote]

best wel een optimistisch startnr. vooral voor iemand die 5 jr. geen rally gereden heeft ;)

Was een erg mooie rally, erg genoten, vooral de mooie proeven en landweggetjes waren fentastisch.

En een hoog opel gehalte was er aanwezig. :wub

Toch 44e geworden :D

Terug
Naar boven