• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Adres voor hemel C-kadett bekleden ?

Een maat van mij is zijn C-kadett Coupé volledig aan het restaureren. Weet iemand (liefst regio Noord-Nederland) een bedrijf / zzp-er welke op professionele wijze de hemelbekleding kan monteren ?

Alvast dank voor reactie.

Bij PS-Autoteile.de kun je die hemels volgens mij nieuw halen in kunstleer en veel verschillende kleuren

hey heb pas een gekocht een man die ik ken die maakt die gewoon voor je en kost ook niet zo veel ront de 90 euro voor een zwarte die maakt ook vloerkleed voor een mooien prijs heb ik ook van hem gekocht en goedkoper als ps autoteile als je ze numer wilt laat het me maar weeten

origineel gepost door premiumblue

Een maat van mij is zijn C-kadett Coupé volledig aan het restaureren. Weet iemand (liefst regio Noord-Nederland) een bedrijf / zzp-er welke op professionele wijze de hemelbekleding kan monteren ?

Alvast dank voor reactie.

ok las je bericht

ik kan hem wel voor je monteren ,

als je een hemel gekocht hebt

ik woon in hoogkerk (groningen)

origineel gepost door kabouter

dat is zeker interessant

Dus laat maar horen ,altijd makkelijk een goed adres

Gr kabouter

ik maak de gegevens niet openbaar bekent als je zijn numer wil hoor ik het wel geld ook voor de rest

origineel gepost door kabouter

dat is zeker interessant

Dus laat maar horen ,altijd makkelijk een goed adres

Gr kabouter

ik maak de gegevens niet openbaar bekent als je zijn numer wil hoor ik het wel geld ook voor de rest

Bedankt voor alle reacties ! Ik heb inmiddels een ander bedrijf gevonden wat voor ons handiger is, omdat het om de hoek zit.

Dit is een bedrijf wat voornamelijk touringcars van interieurs voorziet, maar ook diverse oldtimers onder handen neemt.

De website is: http://www.projecttours.nl/

Terug
Naar boven