• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

adres voor vloermatten c kadett

Weet dat ps-autoteile in Duitsland tapijten en hemels levert voor alle kadett modellen.Ze staan (of stonden) regelmatig in de Flash. Hebben ook een internetshop. Weet alleen niet zeker of ze ook matten hebben...

Succes !!

hey man

ik heb er pas een gekocht cie op maat is gemaakt kijk maar even in mijn topic restostauratie als je het wat vind hoor ik het wel die man maakt ook hemels dit is wel in merdere delen hij maakt het naar wens wat jij maar wil ik heb zwart met een grijzen bies is op maat van wegen de kooi wat er bij mij in zit

nou ik weet inmiddels waar je ze niet moet bestellen. had bij automatten.nl een set gekocht.

vandaag binnen gekregen (gegarandeerde pasvorm) nou passen dus voor geen meter!!

Met de gegarandeerde pasvorm is dat altijd maar even kijken of het daadwerkelijk past. Zelfs bij originele matten van de dealer heb ik al gezien dat op sommige plekken de mat niet mooi paste, dan krijg je van die golven langs de randen.

Een tijdje geleden heb ik een paar matten laten maken bij => klik <=, als je een papieren mal maakt zoals je de mat hebben wil en opstuurt, kunnen ze deze inscannen en daar dan een mat van maken. Echt super nauwkeurig :thumbup Er zijn heel veel kleuren- en materialenkombinaties mogelijk. Het is wel geen opel maar toch maar even een plaatje erbij:

DCIM07861.jpg

Terug
Naar boven