• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Advertenties tussen de posts?

@sw_reijnders wrote:@2000 wrote:@Spacejam wrote:

...

Maar als iemand wat weet om dit forum op een niet irriterende manier kostendekkend te houden: graag.

Nieuwe gebruikers groep creëren -> Donateurs

die mensen iets meer rechten geven op het forum dan de standaard forumgebruiker, dan zijn ze ook weer blij

en weg met die reclame :)

ik vind het echt niet erg om af en toe een donatie te doen, heb ik al eens gedaan.

maar ik vind dat het op deze manier wel erg in je strot wordt gewrongen.

ach dat werkt ook niet hoor

dat heeft het astra gsi forum ook

dan zie je hun tech archief en nog wat geneuzel

nou en ik kan je vertellen dat tech archief staat ook zo wel op internet als je ff zoekt

zelfs hier op dit forum staan daar delen van

als je daar 1 jaar betaald heb doe je het de tweede keer niet weer hahaha

dat is het niet waard

dus wat wil je dan hier op het forum speciaal voor de donateurs maken dan ??

moet wel iets zijn waar iedereen wat aan heeft ...

Als ik het opelforum vergelijk met bijv. onze collega's van het vwforum, dan komen we nog goed weg. daar staat het boven, links én rechts, het kan dus erger :D

Dus als we met zn allen gewoon 1x op een banner drukken, heb je dan genoeg? Is mn backspace handeling wel waard als het ten goede komt voor t forum :jerry

Aangezien we een nieuwe sponsor hebben (unlimited Tuning) kan die vervelende banner na de eerste post zeker wel weg????

@Stender wrote:Als iedereen elke dag 1 keer op een banner drukt dan helpen we het forum een heel eind :jerry

Als iedereen een euro naar mij overmaakt helpen ze mij een heel eind op weg om miljonair te worden :jerry

@ Jerk, dat is de perfecte digitale bankoverval: 1 cent van iedereen z'n rekening afschrijven. Niemand mist het, en jij hebt genoeg geld.

Aansporen tot klikken mag niet, mocht Google erachter komen dan blokken ze je AdSense account.

Don't shoot the messenger, by the way! :jerry

valt me zojuist op dat de melding van moderators er niet meer bij staat.. tjeee wat relex voor de oogjes nu. vooral sinds die achterlijke velle kleuren deet gewoon zeer

je kunt er heel makelijk af komen als je firefox gebruikt

dan moet je even het tooltje installeren van firefox onder je add-ons.... staat boven aan onder extra en heet -ad block plus 2.2.1-

dat houd die klotte reclame tegen hier

en ook op alle ander sites zoals youtube en dumpert en skoften

geen gelul van reclame van zorgverzekening en andere zooi

Terug
Naar boven