• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Advies GT-cupline voor TR. Er op ingaan??

Hello me hearties,

Laatst kreeg ik het advies om een verlagingssetje voor mijn 12ST TR uit '85 aan te schaffen bij GT Cupline. Zelf zocht ik iets niet al te extreem, namelijk 40/40 of 60/60.

Vertelt een medewerker van die zaak me dat ik 60/40 voor mijn TR moet hebben omdat het er 'visueel beter' uitziet... Toen ik vroeg wat ie bedoelt met visueel beter gaf hij verder geen antwoord. Dus nou wee'k het niet meer! :P

Iemand ervaring met GT-cupline spullen? Komt de TR met de neus omlaag te staan als ik 60/40 neem? Ik rij momenteel op 15" 6.5J wieltjes en wil dat de voor- en achterkasten mooi gelijkmatig gevuld worden king:

Als je 60/40 verlaagd komt die inderdaad met z'n neus wat voorover te staan, staat meteen wat agressiever ;)

780079292_6_L6K_.jpeg

Zo ziet een TR eruit die 60/40 verlaagd is, met 15" 6.5J wielen.

Dat ziet er niet verkeerd uit... Lijkt overigens nog aardig recht te liggen ook! Bedankt voor je reactie :]

Overigens een zieke TR! :agent

hey bethanks voor de reacties :) ik ga het er gewoon op wagen met een verlagingssetje. moet ook niet teveel gaan uitgeven aan de TR, trouwe bak maar het staal is aan het massa emigreren!

@ TedMechanic

ik neem aan dat -60 en drempels nog redelijk te combineren zijn?

@ stepje

hoe is't daar in Hellendoorn?? ben er tijden nie geweest :]

origineel gepost door Vranz

@ TedMechanic

ik neem aan dat -60 en drempels nog redelijk te combineren zijn?Ja, geen probleem, ik heb nog nooit wat geraakt.

ik heb voor een schroefset onder mijn TR welke op zijn laagste stand staat ( ongeveer -90 king: )

achter heb ik nu nog -50 verlagingsveren , maar wil ik naar

-70 of -80 .

Ik heb met die -90 geen last van drempels e.d , alleen de spatlapjes willen de grond enkel wel eens raken .

Foto-NHRFSNZ8.jpg

Ik had een -60/-60 verlaging van GT Cupline op mijn Tr! Voorkant stond nice laag en de achterkant stond wat hoger, later heb ik er een kw variant 3 schroefset onder gelegd.

Greetz.

(ps gt cupline set heb ik nog liggen, jaartje oud ongeveer. Stuur maar een u2u met een goed bod als je interesse hebt.)

Terug
Naar boven