• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

afbeelding verkleinen?

corsajeroen

Post weinig
wie weet hoe ik een afbeelding moet verkleinen? vermoed namelijk dat daarom me nieuwe avatat het niet doet. Kben een leek in computers en kan met paint et niet voor elkaar krijgen, als et daarbij al gaat. kzou graag deze willen verkleinen iemand een idee?

PICT0018.jpg

Ook een manier is bij het programma waar je je foto's uplaod.

kan je in stellen om hem kleiner te uploaden.

kies dan een grote die niet groter is dan 190x190.

bijvoorbeeld 160x120

hier een fototje

printscreen-1-1.jpg

afbeelding verkleind werkt nog niet :(

ik oet hem toch van photobucket kopieren de IMG code? of pak ik de verkeerde kan er uit 4 kiezen :S

eeuy super dankjewel. Computers lukt goed maar dit soort dingen echt geen ervaring mee dus voortaan als ik me afbeelding verander de img code bij photobucket. dan moet ik et (img) die ervoor en erachter staat eraf halen? dan is et me duidelijk :D

gr jeroen

als je m via photobucket pakt, dan moet je voor de avater de 'direct link' gebruiken.

wil je m als plaatje posten op het forum, dan moet je wel de

maarr danny heeft et gedaan:wors dus ging perfect zo. Goed forum dit word teminste meteen verholpen als ik wat niet snap:angel

Ff deze topic om hoog schoppen

Danny kan je misschien de instellingen van de groote van avatar aanpassen?

Want er zijn best wel veel leden die hebben een behoorlijke grote avater

Terug
Naar boven