• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Afdekplaatjes koplampsproeiers

@Spacejam wrote:Heb je al foto's van je nieuwe insignia?

zal ze eerdaags plaatsen maar mijn fototoestel heeft het laten afweten.

zal eerdaags even een nieuwe halen en zal dan in mijn eigen topic nieuwe foto's plaatsen.

het is in ieder geval een insignia sports tourer cosmo 2.0 turbo technical grey.

enkele opties:

cosmo / sportstoelen / xenon-afl / dvd900 / licht-zicht pakket / elektrische achterklep / opel-eye / licht assistent / parkeerhulp / 18 inch velgen ( word nog 20 ) en nog een hoop meer.

maar het rijd in ieder geval super!!

@Spacejam wrote:Heb je al foto's van je nieuwe insignia?

zal ze eerdaags plaatsen maar mijn fototoestel heeft het laten afweten.

zal eerdaags even een nieuwe halen en zal dan in mijn eigen topic nieuwe foto's plaatsen.

het is in ieder geval een insignia sports tourer cosmo 2.0 turbo technical grey.

enkele opties:

cosmo / sportstoelen / xenon-afl / dvd900 / licht-zicht pakket / elektrische achterklep / opel-eye / licht assistent / parkeerhulp / 18 inch velgen ( word nog 20 ) en nog een hoop meer.

maar het rijd in ieder geval super!!

En de remschijven zijn weer vervangen en het trillen is weer weg, dat ding vreet remschijven.

Verstuurd van mijn HTC EVO 3D X515m met Tapatalk

En de remschijven zijn weer vervangen en het trillen is weer weg, dat ding vreet remschijven.

@Spacejam wrote:En de remschijven zijn weer vervangen en het trillen is weer weg, dat ding vreet remschijven.

heb een afspraak staan voor as woensdag.

ben benieuwd wat ze er van zeggen.

gaan kijken naar het trillen van de wielen / trillen bij het remmen en de lamp van de bochtenverlichting.

deze krijgen ze er met geen mogelijkheid uit. ( wil er andere inzitten die witter licht geven )

zijn er vorige week al een uur mee bezig geweest met 3 monteurs maar zonder succes.

:fy1

@Spacejam wrote:En de remschijven zijn weer vervangen en het trillen is weer weg, dat ding vreet remschijven.

heb een afspraak staan voor as woensdag.

ben benieuwd wat ze er van zeggen.

gaan kijken naar het trillen van de wielen / trillen bij het remmen en de lamp van de bochtenverlichting.

deze krijgen ze er met geen mogelijkheid uit. ( wil er andere inzitten die witter licht geven )

zijn er vorige week al een uur mee bezig geweest met 3 monteurs maar zonder succes.

:fy1

vandaag bij de dealer geweest.

velgen opnieuw uitgebalanceerd en er werden gelijk nieuwe remschijven gemonteerd.

dat viel me niet tegen ik dacht van dat gaat zoals altijd bij de dealer weer eens niet eenvoudig worden.

meestal als je ergens mee aankomt ben jij altijd de eerste met dit probleem en proberen ze je nog al eens af te wimpelen.

maar het probleem was gelukkig bij deze dealer bekend.

maar ik hoop dat het in ieder geval niet meer terug komt.

vind het in ieder geval ook niet kunnen bij een nieuwe auto met nog geen 3000 km op de teller.

en al helemaal niet nu de insignia toch al wat jaartjes op de markt is dan hadden ze hier allang op in moeten springen of een modeficatie uit moeten voeren om dit probleem op te lossen.

vandaag bij de dealer geweest.

velgen opnieuw uitgebalanceerd en er werden gelijk nieuwe remschijven gemonteerd.

dat viel me niet tegen ik dacht van dat gaat zoals altijd bij de dealer weer eens niet eenvoudig worden.

meestal als je ergens mee aankomt ben jij altijd de eerste met dit probleem en proberen ze je nog al eens af te wimpelen.

maar het probleem was gelukkig bij deze dealer bekend.

maar ik hoop dat het in ieder geval niet meer terug komt.

vind het in ieder geval ook niet kunnen bij een nieuwe auto met nog geen 3000 km op de teller.

en al helemaal niet nu de insignia toch al wat jaartjes op de markt is dan hadden ze hier allang op in moeten springen of een modeficatie uit moeten voeren om dit probleem op te lossen.

Bij mij zijn inmiddels ook de riemschijven en remblokken vervangen en de velgen zijn weer gebalanceerd. Staat 40000 km op de teller. Probleem is hiermee bij mij opgelost gelukkig!

Bij mij zijn inmiddels ook de riemschijven en remblokken vervangen en de velgen zijn weer gebalanceerd. Staat 40000 km op de teller. Probleem is hiermee bij mij opgelost gelukkig!

Terug
Naar boven