• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Afdraaien vliegwiel C20XE

Dat is een serieuze knal :shock:

Waar ik het laat doen, moet je ook de drukgroep mee leveren.

Het vliegwiel en drukgroep wordt als set gebalanceerd. Liefst zelfs de krukas er bij.

Tja ik zal heel eerlijk zijn, ik heb zelf exact hetzelfde euvel gehad, met een niet afgedraaid vliegwiel.

Dus gewoon vliegwielschild monteren.

Tja ik zal heel eerlijk zijn, ik heb zelf exact hetzelfde euvel gehad, met een niet afgedraaid vliegwiel.

Dus gewoon vliegwielschild monteren.

Alleen vragen de sprint jongens hier wel ernstig veel centjes voor.

Niemand heeft tekeningen van zo een vliegwiel schild.

Alleen vragen de sprint jongens hier wel ernstig veel centjes voor.

Niemand heeft tekeningen van zo een vliegwiel schild.

Zo moeilijk is een vliegwielschild toch niet?

Je monteert hem op de bouten van de bak. Dus langere bouten met busjes en ijzer strip.

Of met lippen onder de bouten.

Zo moeilijk is een vliegwielschild toch niet?

Je monteert hem op de bouten van de bak. Dus langere bouten met busjes en ijzer strip.

Of met lippen onder de bouten.

250 euro vraagt pieter ervoor.

Heb er geen tekening van.

Zo'n schild wordt op bestelling gebouwd..

Langere bouten is niet noodzakelijk.. Rij al jaren met de originele bouten..

Ik ben echt blij dat ik een schild had anders had ik kans gehad dat ik zonder benen kon doorgaan.

Wat is veel geld..

Ik vind 250 euro investeren in zo'n veiligheidsmaatregel weinig in vergelijking met het geld wat er verder in de auto's gestopt wordt.

En we zijn geen sprinters he.. Wij doen aan dragracen.. Sprinten doe je op straat ofzo..

Niet op een geprepareerde baan.

250 euro vraagt pieter ervoor.

Heb er geen tekening van.

Zo'n schild wordt op bestelling gebouwd..

Langere bouten is niet noodzakelijk.. Rij al jaren met de originele bouten..

Ik ben echt blij dat ik een schild had anders had ik kans gehad dat ik zonder benen kon doorgaan.

Wat is veel geld..

Ik vind 250 euro investeren in zo'n veiligheidsmaatregel weinig in vergelijking met het geld wat er verder in de auto's gestopt wordt.

En we zijn geen sprinters he.. Wij doen aan dragracen.. Sprinten doe je op straat ofzo..

Niet op een geprepareerde baan.

corsaracer, waarom heb jij zelf geen vliegwielschild? als het niet veel geld is voor een stukje veiligheid :vertag

ik vind het behoorlijk wat geld voor zo'n simpel ding, maar ik zit dan ook niet in dezelfde organisatie, en ben ook niet bevriend met meneer lachgasvullen.nl :jerry

corsaracer, waarom heb jij zelf geen vliegwielschild? als het niet veel geld is voor een stukje veiligheid :vertag

ik vind het behoorlijk wat geld voor zo'n simpel ding, maar ik zit dan ook niet in dezelfde organisatie, en ben ook niet bevriend met meneer lachgasvullen.nl :jerry

Terug
Naar boven