• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

afgekeurd of niet??

hallo ik heb een vraagje ik heb een corsaB gsi uit99,nu ben ik er achter gekomen dat bij de pijp waar de katalysator zit richting motor zitten twee veertjes en een van die twee is stuk(afgeroest denk) die houden hem op zijn plek bij het spruitstuk denk ik.nu is mij gezegt dat ik een nieuwe kat moet klopt dat.hoop dat mijn verhaal en beetje duidelijk is.:wors

Is totaal niet duidelijk, maargoed, zal eens een foto plaatsen kan je het daarmee verduidelijken??

gaat waarschijnlijk om dit stukje:

101_2016.jpg

101_2017.jpg

Maar wat is daar nu precies kapot aan??

Willem

ja thanks dat is het en een van die veren is afgebroken(afgeroest)klopt dat dan dat de hele pijp met kat nieuw moet of is er ook iets anders te doen.maar nogmaals thanks voor de foto plaatsen.

oke dus als de bout+veer gewoon er ingedraait kunnen worden niks aandehand,en als hetgene waar de bout wordt ingedraait afgebroken is dan moet de pijp wel nieuw??.heb het zelf nog niet goed gezien dus ga straks meteen kijken.

bij mijn oude gsi heb k de draad opgesneden met m8 dan lange bouten er in met nieuwe veren en supers

kosten niet zo veel die veren

nou het was iets meer dan verwacht de andere pijp flens was ook helemaal door,dus alle twee vervangen moest toch voor apk,beetje prijzig maar helaas,wel meteen en ander geluid denk dat de pijp of kat ook vol?? zat ofzo.

origineel gepost door corsaBgsi

nou het was iets meer dan verwacht de andere pijp flens was ook helemaal door,dus alle twee vervangen moest toch voor apk,beetje prijzig maar helaas,wel meteen en ander geluid denk dat de pijp of kat ook vol?? zat ofzo.

OF hij lekte gewoon. Dat geeft herrie.

Terug
Naar boven