• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Afscheid Astra

Beste forum gebruikers

In oktober 2009 kocht ik mijn astra g caravan bouwjaar 1998.

Mijn droomauto bleek heel wat makke te hebben en van gereviceerde motor (vlak na aankoop) tot 'zwetend' stuurhuis twee weken geleden heeft hij heel wat weken doorgebracht in de garage.

Voor de kleine euvels vond ik hier het antwoord zodat we die zelf konden repareren en dat heeft best gescheeld.

Mijn dank ervoor.

Vorige week heb ik afscheid genomen van de astra na ruim twee roerige jaren...

Ik wens jullie heel veel rijplezier toe want volgens mij rijden er ook heel wat goede karretjes rond van dit merk.

erg jammer dat je net de verkeerde auto hebt moeten treffen.

veel veilige kilometers in je nieuwe aanwinst

hoop stiekem toch dat het weer een opel word :D :D

Wat voor auto ga je nu kopen dan? Ander merk, zelfde formaat of heel wat anders?

Mijn astra doet et al 311000 km waarvan de laatste 130.000 km door mij. Heb eigenlijk nooit problemen buiten het reguliere onderhoud.

Terug
Naar boven