• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Afscheid van mijn Astra

Vandaag met pijn in het hart mijn Astra G Z22SE moeten verkopen. Had m zo graag willen houden, maar door omstandigheden had ik geen keuze.

Ik wil iedereen bedanken die ooit mijn berichten heeft gelezen en een antwoord of opmerking heeft geplaatst :thumbup

Ik blijf het Opel-forum zeker bezoeken, en in de toekomst ga ik zeker weer opel rijden!

Justin

Jammer hoor, weer 1tje minder. Komt er wat anders voor in de plaats?

Ik zie alleen onder je naam staan Berichten: 1 ??

@Juhroen wrote:Jammer hoor, weer 1tje minder. Komt er wat anders voor in de plaats?

Ik heb me opnieuw moeten registreren i.v.m. nieuw e-mail adres. Ben sinds 2004 lid/actief op dit forum. Vorige naam was Justin1973.

Dit even ter info ;)

Kijk ik naar buiten, zie ik een lege parkeerplaats :thumbdown Gelukkig heb ik nog een fiets!

@justin_1973 wrote:@Juhroen wrote:Jammer hoor, weer 1tje minder. Komt er wat anders voor in de plaats?

Ik heb me opnieuw moeten registreren i.v.m. nieuw e-mail adres. Ben sinds 2004 lid/actief op dit forum. Vorige naam was Justin1973.

Dit even ter info ;)

Kijk ik naar buiten, zie ik een lege parkeerplaats :thumbdown Gelukkig heb ik nog een fiets!

je vorige naam is geregistreerd in december 2011?? memberlist.php?mode=viewprofile&u=34591

Misschien daarvoor nog een andere naam gehad??

Wel jammer dat het door omstandigheden moet..altijd erg vervelend :( hopelijk komen er weer betere tijden en kun je weer een goeie mooie opel aanschaffen.

Onthoud wel 1 ding......Je bent denk ik echt niet de enigste die deze maatregel moet nemen.

Succes en sterkte (na regen komt meestal zonneschijn :thumb )

@vectra208v wrote:@justin_1973 wrote:@Juhroen wrote:Jammer hoor, weer 1tje minder. Komt er wat anders voor in de plaats?

je vorige naam is geregistreerd in december 2011?? memberlist.php?mode=viewprofile&u=34591

Misschien daarvoor nog een andere naam gehad??

Succes en sterkte (na regen komt meestal zonneschijn :thumb )

Dank je wel! En inderdaad voor december 2011 een andere naam gehad. king:

Justin, jammer dat je afscheid hebt moeten nemen van je Astra G :(

Hopelijk blijven we je nog wel op het forum zien !

Ga je goed man :thumb

Voor alle "newbee's" : Justin is inderdaad al sinds 2004 op dit forum aanwezig en heeft al menig forum lid op weg geholpen.

@Juffer1 wrote:Justin, jammer dat je afscheid hebt moeten nemen van je Astra G :(

Hopelijk blijven we je nog wel op het forum zien !

Ga je goed man :thumb

Voor alle "newbee's" : Justin is inderdaad al sinds 2004 op dit forum aanwezig en heeft al menig forum lid op weg geholpen.

:thumbup :thumbup :thumbup

Terug
Naar boven