• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Afsluiten auto - Open na terugkomst

Hai,

Ik heb af en toe het probleem, wanneer je de Zafira A (2002) afsluit met de remote (2 keer klikken), en je terug komt de auto weer open is.

Het is niet zo dat per ongeluk de remote is ingedrukt bij het weglopen.

Is dit een bekend probleem?

ik heb heeeel soms als je de auto sluit ie direct weer open gaat,dan hoor je em wel weer open springen dus goed opletten zeg maar;)

Mijn cv, E-kadett, speelt ook wel eens op. Alleen met dit soort koud weer..

Doe je hem van slot, gaat ie later opeens niet meer op slot of andersom..

Of hoor je opeens tijdens het rijden die typische klik alsof je hem van slot doet terwijl alles al open is...

Rare cv van opel...

Hi Zafira eigenaren.

Er is een bekend probleem met voertuigen die weer vanself open gaan, ga hiervoor naar je Opel dealer om na te gaan of met jullie voertuigen dit spscifieke probleem ook voordoet.

Groetjes

Clog

Terug
Naar boven